Seronok! WhatsApp Mampu Mengkaji Mesej Suara Sebelum Dihantar

 


WhatsApp dilaporkan menggunakan fitur yang membolehkan pengguna menyemak dan mendengar semula pesan suara mereka sebelum dihantar.

Fungsi ini sudah tersedia dalam kemas kini versi beta WhatsApp untuk Android 2.21.12.7 sebelumnya ciri ini telah dikembangkan pada peranti iOS. Fungsi ini dijangka dilancarkan secara rasmi dalam masa terdekat.


Pilihan untuk menyemak mesej suara sudah tersedia di WhatsApp tetapi prosesnya agak rumit sehingga fitur ini dikembangkan untuk memudahkan pengguna mengkaji semula pesan suara mereka.


Menurut laporan dari WABetaInfo, fitur yang dikembangkan ini akan memungkinkan pengguna mendengarkan pesan suara setiap kali mereka menekan butang berhenti.


Pada masa ini, pengguna mempunyai pilihan untuk membatalkan butang kirim yang menghapus seluruh mel suara dengan fitur yang akan diubah menjadi tombol berhenti untuk ditinjau.


Baru-baru ini WhatsApp telah memperkenalkan satu ciri baru yang disebut Fast Playback di mana penerima mesej suara dapat mengubah kelajuan main balik sehingga memudahkan mereka mendengarkan pesan suara berdurasi panjang.


Fungsi ini membolehkan pengguna memainkan mesej suara pada kelajuan 1x, 1.5x, atau 2x tanpa mengubah nada mesej.


"Buat masa ini kami memerlukan semua petua dan trik penjimatan masa yang dapat kami temukan. Inilah sebabnya mengapa mel suara di WhatsApp adalah alat yang berguna untuk orang yang kekurangan waktu, berbilang tugas, atau yang mempunyai rakan dan keluarga di zon mereka. masa yang berbeza, "kata WhatsApp dalam satu kenyataan.

Seronok! WhatsApp Mampu Mengkaji Mesej Suara Sebelum Dihantar Seronok! WhatsApp Mampu Mengkaji Mesej Suara Sebelum Dihantar Reviewed by thecekodok on 3:54:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.