Setelah hampir setahun berpisah, Cody Simpson berbicara mengenai Miley Cyrus


 Cody Simpson, 24, dan Miley Cyrus, 28, berpisah pada Ogos tahun lalu setelah 10 bulan bersama. Berita dari pasangan itu, yang sebelumnya sering kelihatan intim, cukup mengejutkan orang ramai.

Cody dan Miley pertama kali dilihat bersama pada Oktober 2019. Ketika Miley baru-baru ini ditemui dengan Kaitlynn Carter setelah perceraiannya dengan Liam Hemsworth. Miley kemudian bergerak dan bertarikh Cody.


Hampir satu tahun berlalu setelah berita itu tersiar, Cody Simpson memutuskan untuk mengungkap hubungannya dengan mantan Miley Cyrus. Penyanyi, penulis lagu dan pelakon itu bercakap dalam wawancara dengan 60 Minutes Australia.


"Pada waktu saya sudah lama mengenali MIley, dia hampir seperti, bukan mentor, tetapi dia selalu menjadi orang yang sangat kreatif," kenang Cody. "Kami bermula sebagai kawan baik dan mempunyai banyak persamaan sehingga kami dapat bersama sebentar," sambungnya.


Cody juga menyentuh bagaimana dia putus hubungan dengan Miley, "Semuanya berakhir dengan tenang. Ini hanya salah satu fasa yang saya rasa harus anda lalui dan anda belajar dari itu."


Semasa wawancara, Cody tidak teragak-agak untuk membicarakan momen perpisahannya dengan Miley dan dia membalasnya secara matang tanpa tambahan rempah drama seperti yang biasa terjadi dengan bekas pasangan Hollywood pada umumnya.


Ketika ditanya mengenai hubungan Cody dengan wanita berprofil tinggi seperti Kylie Jenner, Gigi Hadid, dan Miley Cyrus, ibu Cody memberi komen, "Ada yang (memihak)," ibu Cody menjawab sambil tertawa dan tanpa menyebut nama.


Cody Simpson kini menjalin hubungan dengan model, Marloes Phtevens. Cody juga kini sibuk mengejar impian barunya. Cody bercita-cita untuk mewakili Australia di Olimpik.


Dia bergerak dari arena yang penuh dengan jeritan peminat sebagai pemuzik ke arena pertandingan yang penuh dengan keheningan sebagai atlet renang. Pada masa ini Cody berada di Australia untuk menjalani latihan intensif untuk memenuhi syarat untuk pasukan renang Australia. Semoga berjaya, Cody!

Setelah hampir setahun berpisah, Cody Simpson berbicara mengenai Miley Cyrus Setelah hampir setahun berpisah, Cody Simpson berbicara mengenai Miley Cyrus Reviewed by thecekodok on 5:01:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.