Tarif Endor Song Hye Kyo Terungkap, Mencapai USD 477,900 dalam Satu Posting!

 


Populariti pelakon Korea Selatan, Song Hye Kyo, tidak dapat diragui. Kepakarannya dalam bidang lakonan telah menjadikan nama Song Hye Kyo masuk dalam barisan pelakon paling mahal.

Selidiki, bukan hanya membayar untuk penggambaran drama, kadar sokongan Song Hye Kyo juga cukup hebat untuk satu jawatan. Baru-baru ini, salah satu media di Korea Selatan mendedahkan kadar sokongan bekas isteri Song Joong Ki. Saluran media mendedahkan jumlah pelakon terkenal yang didakwa diterima kerana menyiarkan gambar dirinya dengan jenama mewah Itali, Fendi di Instagram.


Menurut laporan, Fendi membayar Song Hye Kyo lebih dari USD 477,900 untuk memuat naik iklan tersebut di media sosialnya.


Tidak hairanlah Song Hye Kyo memperoleh jumlah hebat kerana memuat naik iklan di media sosialnya. Sebabnya, pelakon drama popular Descendants of The Sun ini mempunyai 11 juta pengikut di akaun Instagram peribadinya.


Seperti yang diketahui umum, Song Hye Kyo secara rasmi menjadi duta jenama untuk jenama fesyen mewah, Fendi, pada Februari 2021. Ini menjadikan Song Hye Kyo sebagai artis Korea pertama Fendi memilih untuk menjadi duta jenama mereka.


Menurut sumber dari Fendi, Song Hye Kyo dipilih kerana pelakon berusia 39 tahun ini adalah ikon kecantikan. Sumber itu juga mendedahkan bahawa bekas kekasih Hyun Bin penuh dengan kelembutan dan keyakinan diri.


"Song Hye Kyo adalah ikon kecantikan generasi ini yang merangkumi kelembutan, kekuatan, dan sikap percaya diri. Dia sesuai dengan nilai-nilai yang ada di Fendi, "kata sumber dari Fendi.


Sementara itu, baru-baru ini, Song Hye Kyo dilaporkan baru saja membeli sebuah bangunan di daerah Hannamdong, Seoul . Menurut satu sumber, bangunan itu adalah bangunan dua tingkat berusia 7 tahun.


Lokasinya yang berdekatan dengan bukit Hannamdong, Seoul, menjadikan harta tanah ini mempunyai nilai pelaburan yang cukup tinggi pada masa akan datang.


Song Hye Kyo adalah selebriti Korea yang tidak mempunyai banyak harta benda. Dikatakan bahawa Song Hye Kyo membeli bangunan itu sebagai persiapan untuk persaraan ibunya.

Tarif Endor Song Hye Kyo Terungkap, Mencapai USD 477,900 dalam Satu Posting! Tarif Endor Song Hye Kyo Terungkap, Mencapai USD 477,900 dalam Satu Posting! Reviewed by thecekodok on 8:40:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.