Teaser Gossip Girl Reboot Dikeluarkan, Ketahui Fakta!

 


Gossip Girl kembali, peminat ingin tahu mengenai kisah terbarunya. Sebagai permulaan pertunjukan hit tahun 2000, Gossip Girl Reboot akan ditayangkan di HBO Max dengan episod 10 jam. Pada masa ketika selebriti, influencer, dan media sosial menjadi arus perdana, Gossip Girl dengan betul menghidupkan kembali laman gosip yang terkenal mengenai elit muda New York City. Penasaran dengan wajah barunya, mari kita lihat fakta!


Joshua Safran sebagai penulis dan penerbit eksekutif mengembangkan kisah siri Gossip Girl yang asal. Kali ini Joshua mengembangkan budaya pop klasik yang akan membawa penonton kembali ke Upper East Side. Generasi baru remaja sekolah swasta di New York berhadapan dengan pemeriksaan sosial sembilan tahun setelah laman blog itu tenggelam.


Berdasarkan novel karya Cecily von Zieger, Gossip Girl Reboot akan meneroka perubahan yang telah mempengaruhi media sosial, termasuk pemandangan New York sendiri sejak beberapa tahun kebelakangan ini. Penulis mengatakan bahawa mungkin untuk melihat 12 tahun kemudian daripada hanya mengulangi ceritanya. Perubahan besar akan berlaku dalam siri terbaru, malah pihak penerbit mahu menyimpannya sebagai rahsia agar penonton setia menunggu sehingga siaran pertama.


Joshua Safran bekerjasama dengan pengeluar eksekutif lain, iaitu Stephanie Savage of Fake Empire, dan Leslie Morgenstein dan Gina Girolamo dari Alloy Entertainment. Namun, yang paling dinantikan peminat adalah pemeran. Siapa yang anda fikir?


Jordan Alexander akan memerankan Julien Calloway sebagai pemain pengaruh remaja. Diikuti oleh model dan pemain skate Evan Mock yang memerankan Akeno "Aki" Menzies menandakan langkah pertamanya dalam dunia lakonan. Savannah Smith memainkan Monet de Haan sebagai pelajar di Tisch School of the Arts NYU.


Artis dan pemuzik Emily Alyn Lind memerankan Audrey Hope yang menjalin hubungan dengan Aki. Whitney Peak akan memerankan Zoya Lott, sementara Eli Brown akan memainkan Otto "Obie" Bergmann IV. Mengikuti 3 peranan penting terakhir, Thomas Doherty sebagai Max Wolfe, Zión Moreno sebagai Luna La, dan Tavi Gevinson sebagai Kate Keller.


Kristen Bell, yang menyuarakan Gossip Girl dalam siri asal, akan kembali untuk menceritakan versi HBO yang baru. Wah! Saya benar-benar ingin tahu mengenai penampilan baru. Kami sedang menunggu 8 Julai, Beautynesians!

Teaser Gossip Girl Reboot Dikeluarkan, Ketahui Fakta! Teaser Gossip Girl Reboot Dikeluarkan, Ketahui Fakta! Reviewed by thecekodok on 4:19:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.