Permainan Crayon Shin-Chan Baru Akan Mengunjungi Nintendo Switch


 Bagi anda peminat permainan Crayon Shin-Chan, akan ada permainan baru yang dapat dimainkan di Nintendo Switch dengan judul Crayon Shin-Chan: Ora ta Hakase no Natsuyasumi - Owaranai Nanokakan no Tabi (Crayon Shin-Chan: Me dan Percutian Musim Panas Profesor - Perjalanan Tujuh Hari Tanpa Henti).

Permainan ini diilhamkan oleh anime Crayon Shin-Chan yang biasanya anda lihat di skrin. Ia dirancang bahawa permainan Crayon Shin-Chan akan tiba pada musim panas 2021.


Ini memang berita baik untuk peminat permainan Nintendo Switch, terutamanya untuk Jepun. Walau bagaimanapun, adalah mungkin untuk hadir di peringkat global.


Dikutip melalui Gamespot, sementara permainan ini akan eksklusif untuk Jepun, penerimaan positif nampaknya datang dari peminat antarabangsa setelah menonton treler untuk permainan Crayon Shin-Chan.


"Saya akan melakukan yang terbaik untuk melepaskan versi Eropah," tweet Ayabe sebagai pembangun yang sebelumnya membuat Attack of the Friday Monster, menjawab pertanyaan di ruangan komen di akaun Twitternya, mengenai apakah permainan itu akan diluncurkan di Eropah.

Dalam treler Crayon Shin-Chan: Ora ta Hakase no Natsuyasumi - Owaranai Nanokakan no Tabi yang telah dilepaskan, ia menunjukkan kehidupan Nohara Shinnosuke alias Shin-Chan semasa percutian musim panas dengan ibu bapa, adik perempuannya dan anjing peliharaan.


Pemain boleh melakukan beberapa aktiviti dalam permainan seperti memancing, menangkap serangga, berlari dan tentu saja berinteraksi dengan watak sokongan. Shin-Chan juga akan menjalani pengembaraan yang menarik setelah bertemu dengan seorang profesor, seorang dinosaur dan seorang ninja berdasarkan treler permainan.


Apakah jenis pengembaraan yang akan menanti Crayon Shin-Chan, dan adakah permainan ini akan dilancarkan di peringkat global? Mari tunggu maklumat lebih lanjut dari Nintendo Switch.

Previous Post Next Post

Contact Form