Kemas kini PUBG Mobile 1.2, apa yang baru?

 


PUBG Mobile mengemas kini kandungannya ke versi 1.2 dengan tema Runic Power. Apa yang baru dalam kemas kini ini?


Dalam Mainan Bertema Power Runic, pemain dapat mengalami versi Erangel yang baru dan unik, di mana pemain akan mempunyai pilihan antara satu daripada tiga tenaga rune. Setelah memilih rune, setiap pemain akan diberi kemampuan untuk memanggil dan meningkatkan, yang keduanya dapat digunakan untuk memberikan kelebihan strategis di medan perang.


Runic Power mempunyai 3 rune dan masing-masing akan memberikan kekuatan elemen pemain dengan dua kebolehan yang berbeza. Pertama, Flame Rune di mana pemain dapat memanggil roda api yang perlahan-lahan berputar ke depan, menyebabkan kerosakan pada pemain yang terkena.



Penambahan kemahiran meningkatkan pembakaran peluru dalam masa yang singkat. Arctic Rune, memberikan peningkatan keterampilan yang menambah peningkatan pembekuan pada peluru, mengurangkan keberkesanan penyembuhan, dan pemain yang menerima kekuatan Arctic Rune juga dapat memanggil kotak dinding es 3x3 untuk perlindungan di tengah pertempuran.



Akhirnya, Wind Rune, yang memberikan tenaga angin, pemain dapat membuat pelindung angin separa telus yang dapat mengurangkan kerosakan peluru dari senjata yang ditembakkan dari luar. Di samping itu, peningkatan kemahiran meningkatkan kelajuan pergerakan dan mengurangkan masa muat semula untuk waktu yang singkat.


Pemain juga dapat menggunakan senjata baru, senapang serbuan senjata api FAMAS, yang mempunyai peluru 5.56 mm dengan daya tarikan yang lebih rendah. Kemudian ada juga kesinambungan kolaborasi PUBG Mobile dengan Metro Exodus melalui bab Metro Royale: Honor.


Dalam bab ini, pemain dapat memperoleh Kehormatan dengan mengalahkan musuh dan mengumpulkan item dalam permainan, yang keduanya meningkatkan tahap Kehormatan mereka. Jumlah Kehormatan dapat dikumpulkan untuk mendapatkan paket suara khas, pakaian, dan hadiah tetap lain.


"Kami gembira dapat membawa sensasi baru dan lebih menyeronokkan melalui patch versi baru 1.2. Kemas kini ini membawa Runic Power Mode dengan Runic Power Themed Event di Cheer Park, bangunan Honor di Metro Royale untuk senjata baru, senapang FAMAS Untuk memberikan pengalaman permainan terbaik.