Realme Memperkenalkan Kotak Jualan Realme Narzo 30A

 


Realme memastikan bahawa ia akan membawa telefon pintar Narzo 30A baru . Ini ditemui setelah Realme mengungkapkan reka bentuk dan warna baru kota penjualan untuk Narzo 30A.


Kotak Realme Narzo 30A kali ini berwarna biru dan putih. Tetapi masih ada logo Realme kuning di bahagian atas kotak penjualan.


Menurut Realme, dominasi warna putih dan biru ada di sini untuk memberi inspirasi kepada anak muda untuk mendorong kekuatan yang ada di dalam diri mereka. Siri Realme Narzo sendiri pertama kali dikeluarkan pada tahun lalu.


Walaupun telah mendedahkan kotak penjualan, Realme belum mengatakan kapan Narzo 3A akan diumumkan bersama dengan spesifikasi telefon pintar ini.


Untuk makluman, Realme Narzo 30A dikatakan akan diperkenalkan dalam masa terdekat.


Telefon pintar ini dikhabarkan akan dilancarkan dengan rangkaian Realme Narzo 30 Pro, namun belum diketahui apakah telefon pintar ini juga akan diperkenalkan.


Untuk makluman anda, maklum balas dari Realme Narzo di diketahui mendapat sambutan positif.


Salah satunya adalah pada 11.11 Salebration pada tahun 2002, lini Narzo 20 telah terjual 27 ribu unit dan menjadikannya sebagai smartphone terlaris No.1.


Siri yang akan diumumkan seterusnya adalah siri Realme Narzo 30. Walaupun belum diketahui berapa banyak siri yang akan dikeluarkan, maklumat mengenai salah satu telefon ini telah muncul di laman web TENAA.


Siri ini adalah Realme Narzo 30 Pro. Telefon bimbit dengan nombor model RMX3161 akan hadir dengan skrin 6.5 inci, Android 11, dan sambungan 5G (dual SIM).


Walaupun memiliki ukuran layar yang serupa dengan Narzo 20 Pro, Realme Narzo 30 Pro memiliki kapasiti yang lebih besar, yaitu 4,880mAh.


Malangnya, masih belum pasti sama ada Realme Narzo 30 Pro juga menyokong keupayaan pengecasan pantas seperti Narzo 20 Pro (65 watt).


Mengenai fotografi, Realme Narzo 30 Pro akan hadir dengan konfigurasi tiga kamera belakang.


Menariknya, syarikat itu kini memilih untuk memasukkan sensor cap jari pada butang kuasa dan bukannya di bahagian belakang atau di bawah skrin.

Realme Memperkenalkan Kotak Jualan Realme Narzo 30A Realme Memperkenalkan Kotak Jualan Realme Narzo 30A Reviewed by thecekodok on 4:17:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.