Valorant akan Memperkenalkan Mod Baru pada 17 Februari

 


Riot Games membawa mod permainan baru untuk Valorant. Ini nampaknya membawa nuansa baru ke mod permainan seperti Gun Game.


Eskalasi, yang akan tiba pada 17 Februari, adalah Gun Game versi Valorant, mod yang telah menjadi mod andalan dalam tajuk terkenal, seperti Call of Duty dan Counter-Strike selama bertahun-tahun.


"Dalam merancang Eskalasi, kami ingin membuat mod Team Deathmatch yang cepat dan tekanan rendah dengan waktu kerja yang tinggi yang menyenangkan untuk bermain secara sosial dengan rakan-rakan," kata Pereka dari pasukan Fesyen Valorant, Kyle Leach, dalam satu kenyataan.


Pusingan dalam mod permainan standard dimulakan dengan pemain membeli senjata dan kemampuan.


Sebagai gantinya, pemain akan mempunyai 12 senjata dan kebolehan yang dihasilkan secara rawak dengan kedua-dua pasukan untuk bekerjasama, dari yang paling mematikan hingga yang paling berkesan.


Ideanya adalah bahawa semakin banyak pemain terbunuh, semakin buruk peralatan yang anda dapat, menjadikan perlawanan lebih sukar.


Sekiranya skuad mengumpulkan banyak pembunuhan dengan cepat, pasukan lawan akan memiliki muatan yang lebih baik dan senjata yang layak untuk mengejar ketinggalan.


Mungkin semuanya cukup familiar bagi Gun Gamers yang berpengalaman, tetapi Valorant mengambil pendekatan yang berbeza kerana peningkatan berdasarkan pasukan.


Pemain akan dapat membantu rakan sepasukan melangkah ke pusingan senjata seterusnya. Tetapi hanya pemain yang mengumpulkan sekurang-kurangnya satu pembunuhan yang akan maju ke senjata atau kemampuan seterusnya.


Namun, ketika pasukan ini sampai ke peringkat akhir, seluruh pasukan akan memiliki senjata atau kemampuan terakhir. Sekiranya 10 minit berlalu dan tidak ada pemenang, pasukan mana yang memimpin pada masa itu adalah pemenang secara automatik.


Oleh itu, pemain yang tidak mempunyai masa terluang sekurang-kurangnya 30 minit untuk pertandingan kompetitif akan dapat menggunakan Eskalasi.


Ini juga akan memberi anda cara yang menyeronokkan untuk mencuba pelbagai senjata dan kebolehan dalam permainan.