Hari Wanita Antarabangsa, Terdapat Promo Wira Perempuan AOV


 Tepat pada hari ini, kita meraikan Hari Wanita Antarabangsa. Terdapat promosi untuk pahlawan wanita di Arena of Valor (AOV). Jangan lepaskan!

Bagi anda yang mungkin tidak tahu, Hari Wanita Antarabangsa ini hadir untuk meraikan pencapaian sosial, ekonomi dan budaya yang dilakukan oleh wanita di seluruh dunia.


Bukan hanya di dunia nyata, tetapi di dunia Arena of Valor (AOV), Athanor, ada wanita kuat yang mempunyai prestasi luar biasa. Siapa mereka fikir mereka? Mari kita lihat 3 wira wanita AOV yang kuat di bawah.


Liliana, The Elegant

Liliana adalah ahli Persekutuan di wilayah Persekutuan Bebas. Walaupun mempunyai peranan penting dalam pemerintahan, Liliana mempunyai sikap yang sangat rendah hati.


Wanita berbentuk rubah yang cantik ini tidak teragak-agak untuk berkongsi semua pengetahuan yang dimilikinya untuk pembangunan dunia. Sekarang Liliana sedang dalam perjalanan untuk mengetahui rahsia dunia ini.


Sephera, The Water Ascendant

Adalah penyihir berbakat dari keluarga Lorenzo. Ketika berusia 13 tahun, Sephera dapat membuktikan dirinya sebagai pengganti keluarga dengan kekuatan yang ada padanya.


Bersama rakan-rakannya, D'Arcy dan Dirak, Sephera bersama-sama membina Majlis Magister untuk memerangi musuh-musuh jahat. Bukan hanya itu, mereka juga mewujudkan sebuah sekolah di mana para pelajar dapat mempelajari pelbagai jenis sihir untuk melindungi dunia.


Qi, The Brawler

Dilahirkan di Tanah Naga, Qi telah berkembang menjadi pakar seni mempertahankan diri pada usia yang agak muda. Bersama ayahnya, Qi belajar seni mempertahankan diri dengan tekun untuk melaksanakan impian ayahnya.


Tidak lama selepas kematian ayahnya, Qi memulakan pengembaraan baru sambil memperkenalkan seni mempertahankan diri yang telah dipelajarinya. Dia berharap Dojo-nya dapat diketahui oleh banyak orang di seluruh dunia.


Baca juga:

Whitney Wolfe, Dilecehkan Kemudian Menjadi Bos Kencan Digital

Untuk memeriahkan Hari Wanita Antarabangsa, Garena AOV Indonesia juga menyiapkan acara khas dari 8-14 Maret 2021. Dengan membeli Kotak Hari Wanita untuk 99 Voucher di Kedai, anda dapat 1 Pahlawan Wanita AOV yang belum anda miliki. .


Anda berpeluang mendapatkan Rouie, Brunhilda, Sephera, Anette, Qi, Roxie, Yena, Veres, Capheny, Ishar, Keera, Marja, Illumia, Astrid, Lindis, Liliana, Arum, Lauriel, atau Amily.


Jadi, jangan lupa log masuk dan bermain AOV pada 8-14 Mac 2021 untuk mendapatkan tawaran istimewa ini, pencabar!

Previous Post Next Post

Contact Form