Video Paulo Dybala Sentuh Kelangkang Teman Wanita Dihapus TikTok

 


Bintang Juventus yang dilaporkan menjadi sasaran Arsenal, Paulo Dybala, telah menimbulkan kontroversi. Video dengan teman lelakinya, Oriana, telah dipadam oleh TikTok. Apa yang salah?

Dalam video tersebut, penyerang Juventus merakam adegan dengan Oriana. Tiba-tiba, Dybala menyentuh kelangkang Oriana dan kemudian mengangkatnya, yang mengejutkan kekasihnya walaupun mereka sengaja melakukannya.


The Sun, Senin (29/3/2021), tidak hanya sekali, tetapi hingga tiga kali Dybala melakukan aksi serupa, mengangkat Oriana di celah kangkangnya. Malah Oriana hampir jatuh. Video itu kemudiannya disiarkan di akaun TikTok Oriana. Rupa-rupanya ini adalah cabaran mengangkat satu tangan.

Namun, beberapa ketika kemudian, TikTok memadamkan video yang dimaksudkan. Mungkin sebabnya adalah kerana tindakan Dybala dan kekasihnya dianggap tidak sesuai untuk didedahkan kepada orang ramai atau kerana tindakan tersebut dianggap berbahaya jika ditiru oleh orang lain.


Oriana, seorang penyanyi dan pelakon, kemudian memuat naik video tersebut ke Instagram, di mana dia mempunyai puluhan ribu pengikut di sana. "TikTok sedang melihatnya. Mereka memadamkan video ini sehingga (dimuat) ke Instagram," tulisnya dalam kapsyen.


Beberapa pengikut juga memberi amaran bahawa tindakan Paulo Dybala dan Oriana berisiko kerana tidak dilakukan dengan betul. "Masalahnya adalah lokasi tangan Paulo salah. Dia berusaha mengangkat Oriana dengan pergelangan tangannya, itu harus melangkah lebih jauh," saran seorang netizen.


Paulo Dybala sendiri, sebaliknya, merosot di Juventus. Musim ini, dia hanya muncul 16 kali untuk pasukan dari Turin dalam semua pertandingan. Jadi Juventus dilaporkan sedang mempertimbangkan tawaran untuk pemain Argentina ini, termasuk dari Arsenal.

Video Paulo Dybala Sentuh Kelangkang Teman Wanita Dihapus TikTok Video Paulo Dybala Sentuh Kelangkang Teman Wanita Dihapus TikTok Reviewed by thecekodok on 6:33:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.