Kemas Kini Permainan Among Us, Pemain Permainan Boleh Masuk pada Satu Peranti

 


Mengalami masalah pepijat semasa log masuk, Among Us kini membuat kemas kini. Pada versi 2021.4.12, masalah log masuk diselesaikan bersama dengan beberapa pepijat lain.

Masih belum diketahui sebenarnya punca masalah masuknya. Namun, masalah ini timbul setelah para pembangun mengeluarkan peta baru Airship.


Ada kemungkinan bahawa bug yang menjengkelkan ini secara tidak sengaja datang bersama dengan kemas kini. Sehingga kadang-kadang semasa pemain log masuk, mesej ralat akan muncul, seperti GoogleAuthNoToken dan LinkAccountFail.


Penyelesaian paling mudah untuk menyelesaikan masalah ini adalah log masuk sebagai tetamu semasa bermain di antara Kami. Walau bagaimanapun, setelah versi baru 2021.4.12 tiba, pepijat harus diselesaikan.


Kemas kini baru kali ini menambah ciri untuk banyak pengguna masuk ke peranti yang sama. Kerana sebelumnya ini tidak dapat dilakukan, dan pemain biasanya menerima kesalahan MicmatchedProductUserIDs.


Di samping itu, InnerSloth juga telah mengubah aliran masuk dan beberapa kemas kini grafik teks. Kemudian terjemahannya telah dikemas kini dan juga memperbaiki beberapa bug lain. Tetapi sayangnya InnerSloth tidak membocorkan sebarang perbaikan bug.




Kemas kini Antara Kami tersedia di semua platform seperti PC, Nintendo Switch dan peranti mudah alih. Namun, sebilangan pengguna masih melaporkan bug yang menyekat pemain daripada mendapatkan semua pakaian Airship, bahkan setelah memasang versi terbaru.


Peta Airship itu sendiri telah diumumkan untuk dilancarkan pada 31 Mac. Airship adalah peta terbesar dalam permainan pemotongan sosial ini, dengan beberapa tugas dan pilihan untuk memilih bilik ketika memulakan permainan.


Setelah peta Airship dikeluarkan, InnerSloth juga memperkenalkan ciri baru setelah mengumumkan kedatangan dua pengaturcara baru yang berusaha untuk membawanya lebih cepat. Salah satu ciri baru adalah lobi yang telah menjadi lebih besar dan boleh memuatkan sehingga 15 pemain.

Previous Post Next Post

Contact Form