LG PuriCare 360 ​​mampu Menghilangkan Virus dan Bakteria Di Seluruh Bilik

 


LG akan segera membawa pembersih udara baru ke pasaran. Peranti tersebut, yang disebut LG PuriCare 360, diklaim mampu menghilangkan virus dan bakteria di seluruh ruangan, bagaimana itu bisa terjadi?

LG PuriCare 360 ​​membawa reka bentuk bulat yang unik dengan lubang aliran udara di semua sisi. Reka bentuk pemenang sengaja dirancang untuk memastikan udara bersih mengalir ke setiap sudut ruang di mana sahaja ia diletakkan.


LG memaksimumkan prestasinya dengan Clean Booster. Dalam bentuk kipas yang terletak di bahagian atas unit, kehadirannya akan menjadikan peredaran udara berjalan lebih aktif. Dalam penyelidikan perbandingan dalaman dengan produk sebelumnya tanpa Clean Booster, LG PuriCare 360 ​​dapat melakukan pembersihan udara 24% lebih cepat.


Clean Booster boleh diatur dalam mod dinamik. Unit kipas ini akan diangkat dalam variasi antara 35 darjah hingga 55 darjah dan berpusing untuk mencapai bahagian paling jauh dari bilik. LG membanggakan bahawa ketika Clean Booster diaktifkan, ia dapat mencapai jarak tujuh setengah meter dari posisinya.


LG juga memasang sistem penapisan Safe Plus Filter dan Ionizer untuk memberikan penyucian udara yang lebih berkualiti. Safe Plus Filter adalah reka bentuk proses penyaringan udara berlapis yang dibuat oleh LG untuk memastikan pemurnian udara tidak hanya membebaskan ruang dari zarah debu mikro dan alergen seperti penapis konvensional.


Melengkapkan penapisan udara ini, LG menambahkan penapis bau untuk menghilangkan bau yang tidak menyenangkan dari bilik. Sebagai kesimpulan, LG melengkapkannya dengan kerjasama antara kerja Filter HEPA Gred H13 dan Ionizer yang secara berkesan memberikan perlindungan dengan menghilangkan bakteria dan virus.


Sehingga bukan sekadar tuntutan, kerana kemampuan pembersihan udara LG PuriCare 360 ​​°, syarikat telah menguji dan mengesahkannya. Antaranya ialah Persatuan Alergi Asma Korea (KAF) untuk keberkesanan membuang habuk dan alergen hingga 99%. Seperti juga Korea Air Cleaning Association, yang menguji dan mengesahkan kemampuan air

Pembersih LG dalam mengurangkan lima jenis gas berbahaya dengan keberkesanan sehingga 99%.


LG PuriCare 360 ​​Air Purifier akan tersedia dalam dua varian. Kedua-duanya dikatakan memiliki kelengkapan yang sama dengan ciri-ciri utama, dengan perbezaan hanya dalam ruang lingkup yang luas.


Bersama dengan keupayaan utamanya dalam pembersihan udara, keseluruhan LG PuriCare 360 ​​° juga dilengkapi dengan LG ThinQ. Fungsi ini membolehkan kawalan jauh dan pemantauan pembersih udara LG melalui WiFi.


Berbentuk seperti dua tiub yang disusun secara menegak, varian LG PuriCare 360 ​​° dirancang untuk membersihkan dengan berkesan hingga luas keseluruhan 100 meter persegi. Sementara itu, varian satu tiub yang lebih kecil mempunyai luas ruang 61,2 meter persegi .


Kedua-duanya akan tersedia dalam dua pilihan warna, iaitu Creamy Snow yang lebih bernuansa dan New Metal Shine dengan kemasan berwarna logam. Malangnya, LG belum mendedahkan harga LG PuriCare 360 ​​° Air Purifier.

Previous Post Next Post

Contact Form