Sony Menawarkan Diskaun Sehingga 80 Peratus untuk Permainan PS4 & PS5

 


Sony memberikan diskaun berjudul Spring Sale kepada peminat sehingga 80 peratus. Potongan harga boleh didapati untuk beberapa tajuk permainan di PlayStation 4 dan PlayStation 5.

Spring Sale akan berlangsung selama empat minggu, bermula pada 31 Mac 2021. Sony sendiri membahagikan acara ini kepada dua gelombang. Sesi Jualan Musim Semi pertama bermula pada 31 Mac, sementara sesi kedua diadakan lagi pada 14 April.


Beberapa permainan besar yang mendapat potongan harga adalah Ghost of Tsushima, Fortnite: The Last Laugh Bundle, FIFA 21 dan GTA V. Peminat boleh menikmati potongan harga antara 10 peratus hingga 80 peratus yang akan berakhir pada 28 April. 6/4 / 2021).



Terdapat beratus-ratus permainan yang mendapat potongan harga dari Sony. Sebilangan daripada mereka mendapat potongan harga sehingga 80 peratus, seperti Tekken 7, Darksiders Warmastered Edition, Assetto Corsa, Tekken 7 - Ultimate Edition dan banyak lagi.


Mungkin beberapa senarai permainan ini boleh menjadi pilihan anda ketika membeli permainan PlayStation 4 di acara Spring Sale. Tetapi perlu diingat, potongan harga untuk permainan di bawah ini sah sehingga 15 April sahaja. Berikut adalah senarai permainan.


  • The Last of Us Part II ( diskaun 50% )
  • Ghost of Tsushima ( diskaun 33% )
  • Bloodborn Complete Edition ( diskaun 57% )
  • Red Dead Redemption 2 ( diskaun 50% )
  • Overwatch: Edisi Legendaris ( diskaun 67% )
  • Star Wars Jedi: Fallen Order Deluxe Edition ( diskaun 64% )

Sebenarnya ada banyak lagi permainan yang mendapat potongan harga hingga 80 peratus. Bagi anda yang ingin tahu dan ingin melihat senarai lengkap permainan apa yang didiskaunkan, anda boleh terus mengunjungi pautan PlayStation Store berikut.


Mungkin anda dapat menikmati permainan potongan dari Sony, sementara menunggu ketibaan Resident Evil Village yang akan dikeluarkan pada 7 Mei 2021.

Previous Post Next Post

Contact Form