Bahasa Tubuh Melinda Tidak Selesa Dengan Bill Gates


 Segala macam perkara diambil dari perceraian Bill Gates dan isterinya, Melinda. Termasuk analisis bahasa tubuh isteri, yang menunjukkan bahawa dia merasa tidak selesa ketika tampil bersama Bill Gates.

Artikel New York Times memetik sumber-sumber yang berkaitan dengan mengatakan bahawa bahasa tubuh Melinda ketika dia bersama Gates di berbagai acara umum menunjukkan ada sesuatu yang salah dalam hubungan mereka.


"Seseorang yang mengenalnya tetapi bercakap dengan syarat tidak disebutkan namanya mengatakan bahawa sesiapa yang membaca bahasa tubuh Melinda di acara seperti Memberi Ikrar, di mana orang dikatakan telah berjanji untuk memberikan sekurang-kurangnya separuh daripada harta mereka, dan juga pada acara lain dapat melihat dia tidak gembira, "tulis New York Times.



Dalam melihat kebersamaan mereka dari tahun 2010 hingga 2019, seperti yang dikutip oleh Business Insider, seperti yang terlihat pada hari Rabu (12/5/2021), dapat dilihat bahawa percakapan mereka terlihat normal, tetapi ada beberapa saat yang canggung.


Dalam salah satu wawancara di Persidangan Ted pada tahun 2014, Melinda kelihatan kosong beberapa kali dan melihat ke kejauhan ketika Bill Gates menjawab soalan. "Saya fikir kami mempunyai hubungan kolaboratif, tetapi kami tidak menghabiskan setiap menit bersama," kata Melinda pada waktu itu.


Seperti yang dilaporkan sebelumnya, Wall Street Journal juga melaporkan berita bahawa Melinda bermaksud untuk menuntut cerai oleh Bill Gates pada tahun 2019. Alasannya adalah kerana dia merasa tidak selesa dengan pengasas Microsoft berurusan dengan Jeffrey Epstein, seorang penjahat seks.


Kejahatan Epstein mengerikan kerana mangsa adalah kanak-kanak. Dia meninggal dunia setelah membunuh diri di penjara pada bulan Ogos 2019 ketika menjalani proses mahkamah.


Beberapa sumber yang dipetik oleh WSJ mengatakan bahawa Melinda tidak gembira kerana Bill Gates mempunyai hubungan dengan Epstein. Dilaporkan, hubungan suaminya dengan Epstein telah berlangsung sejak 2013.

Previous Post Next Post

Contact Form