Ramai Yang Rugi melabur Crypto, Elon Musk Menjadi Sasaran Netizen

 


Tweet Elon Musk telah mempengaruhi kenaikan atau penurunan harga cryptos seperti Dogecoin dan Bitcoin. Dalam keadaan crash crypto sekarang, banyak orang memprotes Musk kerana dia merasakan bahawa CEO SpaceX dan Tesla adalah penyebab penurunan harga crypto.

Kemarahan itu dapat dilihat dalam muat naik Musk baru-baru ini, pada 20 Mei, tepat.


"Berapa Doge di tingkap itu?" Musk menulis. Tidak lama selepas itu, komen datang.



Berapakah jumlah Doge itu di tingkap? pic.twitter.com/bxTkWOr50V


- Elon Musk (elonmusk) 20 Mei 2021



"Aku kehilangan semuanya kerana kamu!" @ cema ** x meludah kesal.


"Saya kehilangan semua wang saya untuk pelaburan Dogecoin berulang-ulang ... dan apa yang akan saya lakukan Encik @elonmusk ... dan saya berasal dari keluarga miskin," keluh @ Abhi ** e2214 ** 44.


"Saya kehilangan semuanya kerana tweet crypto anda dan sekarang saya tinggal di bawah jambatan seperti Lutin Grognon, saya harap anda bangga," @ elpau ** dia ** tidak mengulas.


Tetapi ada juga yang menyokong lelaki pada zaman ini, mereka berpendapat bahawa pelaburan adalah tanggungjawab mereka sendiri dan Elon Musk tidak bersalah jika mereka mengalami kerugian. Malah ada yang terus menyokong Musk dalam mengaktifkan Dogecoin.


"Ini benar-benar masalahmu, dia tidak menjanjikan apa-apa," mempertahankan @ To ** rGa ** rTV.


"Bukan kerana Elon, kamu sendiri yang melakukannya. Melabur di pasaran crypto berisiko tinggi, tetapi jangan salahkan dia atas transaksi dan kerugianmu," tambah @ c * aba _ ** 7.


"Doge adalah masa depan! Saya harap. Saya membuat Doge mencapai USD 1!" jawab @ChrisCovent streamer terkenal.


Kejatuhan harga di pasaran crypto telah menimbulkan rasa panik. Sebilangan orang memutuskan untuk mengurangkan kerugian dan menerima kerugian, tetapi ada juga yang tinggal dan menambah peluru pelaburan crypto mereka.

Previous Post Next Post

Contact Form