Rasmi! Garena Free Fire Mengumumkan Kerjasama dengan McLaren Racing


 Garena Free Fire sekali lagi membuat kejayaan untuk memberikan pengalaman bermain yang lebih menakjubkan. Mereka mengumumkan kerjasama mereka dengan McLaren Racing.

Garena Free Fire, permainan mudah alih yang paling banyak dimuat turun di dunia pada tahun 2019 dan 2020. Kini mereka kembali memperkuat komitmen mereka untuk memberikan pengalaman permainan terbaik untuk Survivors.


Dengan menghadirkan pelbagai kandungan baru mengikut gaya masing-masing di #BattleInStyle. Kali ini, Garena Free Fire bekerjasama dengan pasukan perlumbaan Formula 1 yang terkenal, McLaren Racing.


Kerjasama ini akan menyajikan acara bertajuk Ace the Field, yang akan memberikan paparan tematik khas dalam permainan.


Free Fire bukan sahaja akan membawa inspirasi masa depan dari McLaren ke permainan, tetapi kedua-dua pasukan juga bekerjasama untuk mempersembahkan McLaren masa depan Supercar yang diberi nama "MCLFF", kependekan dari McLaren-Free Fire.


Reka bentuk supercar MCLFF diusahakan oleh pasukan Free Fire bersama-sama dengan pasukan reka bentuk McLaren Racing. Dapatkan inspirasi dari kereta lumba McLaren lain, seperti siri kereta Mclaren-MCL35M Formula 1.


McLaren P1 dirancang, dibina dan dicipta untuk menjadi sebuah kereta pemanduan terbaik di dunia. Sementara itu, MCLFF akan mewakili visi McLaren untuk masa depan, di mana perlumbaan Grand Prix memenuhi era teknologi canggih.


Mark Waller, Ketua Pegawai Komersial, McLaren Racing, juga bertindak balas terhadap kerjasama ini.


"Kami gembira dapat bekerjasama dengan Free Fire untuk membawa McLaren Racing ke permainan. Peminat kami selalu mencari cara untuk terus berhubung dengan pasukan perlumbaan kami dan kehadiran kolaborasi ini akan memberi mereka akses dengan cara baru dan menarik," kata Waller .


"Ini adalah kolaborasi yang cemerlang pada saat industri permainan terus berkembang, dan McLaren ingin menjadi bagian dari pertumbuhan itu!" Tambahnya.


Mempersembahkan versi eksklusif Free Fire MCLFF bersama dengan McLaren P1

Harold Teo, Produser Free Fire, mengatakan, "Baik MCLFF dan McLaren P1 adalah kereta gaya McLaren yang mewakili nilai inovasi dan kepemimpinan. Membawa elemen-elemen ini ke Free Fire adalah sesuatu yang kita nantikan."


Dalam kolaborasi ini, peminat McLaren dapat mengendarai kereta unggulan McLaren di alam Free Fire. Mereka boleh memilih kulit paparan MCLFF & McLaren P1 langsung dari peranti mereka.


Pemain juga boleh berkeliling peta Bermuda, Kalahari, atau Purgatory dan #BattleInStyle !.


"Kami berharap pemain dapat menikmati kandungan terbaik dari kolaborasi McLaren Racing dan Free Fire. Kerjasama seperti ini membolehkan kami memberikan pengalaman baru untuk pemain semasa dan menarik orang lain untuk mencuba Free Fire," tambah Harold.


Pemain Fire Free akan dapat membawa kereta mereka untuk drive test di trek perlumbaan yang akan hadir di peta Training Island Free Fire.


Ace the Field dengan Koleksi Api Bebas McLaren x

Pemain dapat melengkapkan penampilan lumba mereka dengan menggunakan koleksi McLaren Racing x Free Fire eksklusif untuk watak dalam permainan mereka.


Salah satunya termasuk seragam keseluruhan pemandu dengan warna khas McLaren, iaitu betik McLaren dan biru. Warna ini dipilih secara langsung oleh pengasas McLaren, Bruce McLaren.


Kerjasama ini juga akan memperkenalkan unsur-unsur yang diilhamkan oleh McLaren ke dalam Free Fire. Bermula dari saat pemain memasuki permainan untuk terlibat dalam pertempuran.


Beberapa elemen ini merangkumi Gloowall Skin, papan luncur, kapal terbang, dan emotes yang diilhamkan secara langsung oleh McLaren.


Lando Norris - Dari Trek Balapan Formula 1 hingga Kebakaran Percuma

Pemandu Formula 1 McLaren Britain, Lando Norris, yang juga pemain permainan, akan muncul dalam kolaborasi ini. Peminat boleh melihat Lando Norris dalam tempoh kolaborasi, dengan perincian akan diumumkan lebih lanjut.


Ayuh, Ace the Field dalam permainan Api Percuma! Untuk maklumat lebih lanjut, ikuti akaun Facebook, Instagram dan YouTube rasmi kami serta laman web rasmi kami untuk semua terbaru mengenai kolaborasi McLaren Racing x Free Fire!

Rasmi! Garena Free Fire Mengumumkan Kerjasama dengan McLaren Racing Rasmi! Garena Free Fire Mengumumkan Kerjasama dengan McLaren Racing Reviewed by thecekodok on 9:09:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.