Diperlukan Spesifikasi PC Untuk Memainkan Permainan Indonesia Anuchard


 Permainan yang dibuat oleh pemaju Indonesia, StellarNull siap tampil di pameran permainan besar, E3 2021. Mereka disertai oleh penerbit permainan indie yang mempunyai segmen mereka sendiri di E3, iaitu Freedom Games.

Dengan gaya permainan Role Playing Game (RPG), Anuchard menggunakan visual retro 2D untuk memberikan kesan klasik. Berdasarkan pratonton yang disenaraikan di Steam, ia menunjukkan bahawa mekanik permainan cukup mudah seperti hack dan slash tetapi dalam versi yang lebih ringan.


Jangan menyamakannya dengan Darksider atau God of War dengan mekanik hack dan slash yang lebih sadis. Untuk bermain permainan ini juga tidak memerlukan komponen PC yang sangat canggih.


Ini kerana model permainannya mirip dengan Pokemon Game Boy Advance (GBA) dengan memasukkan beberapa babak aksi untuk watak utama. Berikut adalah spesifikasi PC yang diperlukan pemain, jika mereka ingin bermain Anuchard, dipetik kami dari Steam.


OS: Windows 7

Pemproses: Pemproses 2.4 GHz atau lebih pantas

Memori: RAM 2GB

Grafik: Memori paparan 512 MB

DirectX: Versi 9.0c

Storan: ruang 1GB tersedia

Anuchard sendiri adalah nama sebuah pulau, di mana ribuan tahun yang lalu pulau itu luas dan makmur kerana dilindungi oleh lima pengawal kuno. Tetapi suatu ketika dahulu, tamadun utopia hancur dan jatuh dari langit, hanya tinggal sebuah pulau kecil dan penjara bawah tanah yang misteri.


Peranan pemain di sini adalah untuk mengembalikan kegemilangan Anuchard seperti sebelumnya. Anda akan bekerja keras untuk melakukan pengembaraan yang menggembirakan di Dungeon yang penuh misteri.


Berdasarkan maklumat di Steam, Anuchard akan dikeluarkan pada 2021 selambat-lambatnya. Belum diketahui bila tarikh pelepasan yang tepat.


Tetapi bagi mereka yang ingin tahu, anda boleh menonton di pameran E3 2021 di segmen permainan indie yang dipersembahkan oleh Freedom Games pada 12-15 Jun 2021.

Diperlukan Spesifikasi PC Untuk Memainkan Permainan Indonesia Anuchard Diperlukan Spesifikasi PC Untuk Memainkan Permainan Indonesia Anuchard Reviewed by thecekodok on 2:14:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.