Login Call of Duty pada 12 Jun dan Menangi Hadiah


 Menangkan peluang untuk mendapatkan pelbagai hadiah istimewa hanya dengan masuk ke dalam permainan Call of Duty: Mobile pada 12 Jun 2021. Selesaikan misi khas dalam acara Finding Urban Tracker dan dapatkan semua hadiah bermula dari 100,000+ CP, hingga watak epik, dan senjata epik percuma.

Mengusung tema pencarian harta karun, Call of Duty: Acara mudah alih Mencari Urban Tracker akan mengajak pemain mengumpulkan token emas dengan menyelesaikan misi harian dan mengikuti jalan cerita yang ada hingga selesai. Karakter kegemaran peminat sepanjang masa, Urban Tracker juga dilantik sebagai watak utama dalam acara ini.


Dengan jalan cerita yang unik, semua pemain dapat merasakan seolah-olah mereka benar-benar berada dalam cerita semasa bermain bersama-sama dengan pasukan mereka dalam permainan.


Persiapkan diri anda untuk mendapatkan hadiah berprestij seperti senjata epik Fennec, watak Scout 2 yang jarang berlaku, serta watak epik kegemaran sepanjang masa seperti Captain Park, Urban Tracker, dan Witch Doctor.







Tidak hanya terhad pada item dalam permainan, hanya dengan masuk ke Call of Duty: Mobile pada 12 Jun 2021, semua pemain dapat memenangi peluang untuk mendapatkan hadiah . Sebanyak lebih daripada 100,000 Point of Duty Point yang boleh digunakan untuk membeli pelbagai senjata dan watak impian anda.


Jadi tunggu apa lagi? Masukkan peringatan di kalendar, dan jemput skuad anda untuk log masuk pada 12 Jun. Ikuti berita terkini mengenai Call of Duty: Mobile melalui akaun sosial Facebook, Instagram dan YouTube rasmi Garena.

Previous Post Next Post

Contact Form