Promo Skin Exclusive Online Arena of Valor X Sword Art, Jangan Habis!

 


Acara kolaborasi Arena of Valor X SWORD ART ONLINE, Full Dive: Restart, boleh didapati dalam permainan hari ini. Acara khas untuk mendapatkan Black Swordsman Kirito, Lightning Flash Asuna, Kirito, dan Stacia Asuna Skins akan berlangsung dari 3 - 22 Jun 2021.

Selain empat Skins, Anda juga dapat memperoleh Emoji, Avatar, Dance, dan juga kolaborasi khas Battle Effect melalui acara tersebut.


Anda boleh menentukan kulit mana yang anda mahu melalui Full Dive: Restart. Anda hanya perlu mengalahkan Bos dalam acara tersebut dengan mengurangkan HPnya.



Sekiranya anda bernasib baik, anda juga boleh melakukan satu serangan terhadap BOSS. Dengan melakukan 10 Cabutan, anda berpeluang menangani Kerosakan 1,000 -15,000.






Sekiranya anda mempunyai salah satu daripada empat Skins kolaborasi AOV X SWORD ART ONLINE, maka anda akan mendapat Kerosakan Bonus. Sekiranya anda mempunyai 1 Kulit, anda akan mendapat Kerusakan 110% tambahan, jika anda mempunyai 2 Kulit akan mendapat Kerusakan 125% tambahan, dan jika anda mempunyai 3 Kulit, anda akan mendapat Kerosakan 150% tambahan semasa menggambar. Dengan cara itu, anda dapat mengalahkan BOSS dengan lebih pantas dan mendapat harga kulit yang lebih murah.


Jadi, bagi anda yang belum berkesempatan untuk mendapatkan kerjasama kulit khas ini, sekarang adalah masa yang tepat untuk mendapatkannya. Log masuk ke AOV anda sekarang dan mainkan Event Full Dive: Restart yang akan berlangsung dari 3 - 22 Jun 2021 untuk mendapatkan Skin Kordso's Black Swordsman, Asuna's Lightning Flash, Kirito, dan Asuna's Stacia.

Previous Post Next Post

Contact Form