Unboxing Realme Watch 2 Pro, Smartwatch

 


Realme Watch 2 Pro ditujukan kepada golongan muda yang sangat mementingkan gaya hidup sihat. Bagaimana rupanya?


Ini adalah Realme Watch 2 Pro, jam pintar Realme yang mensasarkan golongan muda yang mementingkan gaya hidup sihat. 


Skrinnya besar, 1,75 inci dengan kaca 3,5 D yang menjadikan skrin lebih tahan calar. Kadar penyegaran yang lebih tinggi 30 fps dan kecerahan skrin 600 nits sehingga skrin jelas kelihatan di bawah sinar matahari. 



Ini adalah kandungan kotak di bawah produk Realme Watch 2 Pro. 


Terdapat pengecas magnet. Setelah dicas, jam tangan pintar Realme Watch 2 Pro didakwa bertahan sehingga 14 hari. kami telah menggunakan smartwatch ini sejak 6 hari yang lalu dan peratusannya masih pada 89%. 

Terdapat juga manual pengguna untuk penggunaan yang mudah. 


Untuk berhubung dengan Realme Watch 2 Pro, pengguna mesti menggunakan aplikasi Realme Link. Dalam aplikasi, anda dapat melihat peratusan bateri jam pintar hingga perincian hasil pemantauan jam pintar.


Ciri-ciri yang paling berguna dan menarik menurut kami adalah tahap oksigen darah (Sp02), kesihatan tidur (Tidur Dalam, REM, dan Tidur Ringan) dan pembantu latihan dengan 90 jenis latihan. Juga dilengkapi dengan pemberitahuan pintar, menjawab panggilan ke pemain muzik 


Terdapat pelbagai paparan jam pintar ini yang boleh anda pilih sendiri dan dimuat turun dalam aplikasi. Terdapat juga jam tangan langsung agar wajah jam tangan tidak monoton. Oh ya, jam tangan ini kalis air. 


Tali ini cukup lebar dan selesa dipakai di tangan. Terdapat slogan untuk produk Realme baru 'Dare To Leap'. 


Sensor pada Realme Watch Pro 2 cenderung sensitif. 

Previous Post Next Post

Contact Form