Huawei MatePad T10 Kids Edition dikeluarkan

 

Huawei akhirnya melancarkan tablet terbarunya untuk kanak-kanak, MatePad T10 Kids Edition.


Tablet ini dikeluarkan sebagai manifestasi komitmen Huawei kepada masyarakat dan memenuhi keperluan pelbagai segmen.




Sebagai tablet untuk kanak-kanak, MatePad T10 Kids Edition pastinya mempunyai beberapa penyesuaian berbanding dengan tablet rata-rata. Penyesuaian ini paling ketara pada lengan silikon dengan pilihan warna yang menarik, dan stilus juga disediakan untuk melatih kreativiti anak-anak.






Tablet ini juga mempunyai sejumlah ciri pelindung, termasuk pelindung mata anak. Juga kandungan eksklusif dari BabyBus dan Azoomee yang bukan hanya untuk tujuan hiburan tetapi juga untuk pendidikan anak-anak.




Edisi Kanak-kanak MatePad T10 mempunyai ciri keselamatan yang memberi ketenangan fikiran kepada ibu bapa. Melalui Profil Anak, ibu bapa dapat mengakses rekod penggunaan anak-anak mereka.




Ini membolehkan ibu bapa mencatat jangka masa penggunaan dan aplikasi yang digunakan dalam jangka waktu tertentu. Ibu bapa kemudian dapat menguruskan jangka masa penggunaan tablet ini, aplikasi yang digunakan, dan kandungan lain yang dapat dilihat di Sudut Anak.






Tablet khas untuk kanak-kanak ini telah dikembangkan oleh Huawei Laboratories untuk menjadikan tablet yang paling sesuai untuk kanak-kanak dan orang tua. Bukan sahaja selamat dan sesuai untuk anak-anak, tetapi ibu bapa juga akan merasa selesa ketika memberikan tablet kepada anak-anak mereka

Previous Post Next Post

Contact Form