PUBG Mobile 1.5, Dari Rich Brian, Tesla

 


Banyak kemas kini dan acara diadakan oleh PUBG Mobile ketika merilis pembaruan versi 1.5, seperti mod permainan Mission Ignition. Apa lagi yang ada?

Sebagai tambahan kepada mod Mission Ignition, terdapat transformasi futuristik pada peta di PUBG Mobile. Selain itu, terdapat juga pelbagai acara dengan hadiah menarik, serta kolaborasi dengan Rich Brian dan Tesla.


PUBG Mobile juga akan menyediakan Tesla Model Y untuk pemain bertuah dan terdapat banyak hadiah lain yang boleh diperoleh seperti Yamaha MT-25 pada acara Summer Rich.



Dari 16 Julai hingga 29 Julai 2021, pemain boleh mendapatkan RICH BRIAN Aerial Air Max Set dan Rich Brian Voice Pack bersama dengan peti hoki yang juga mengandungi item eksklusif PUBG Mobile x Rich Brian yang lain, yang membolehkan pemain berubah menjadi Rich Brian dan membuat gerakan tarian ikonik Brian.


Semasa bekerjasama dengan Tesla, pemain dapat memandu kereta Tesla dan mencuba ciri autopilotnya dalam permainan. Untuk mendapatkan Tesla, pemain hanya mengaktifkan 3 mesin di Gigafactory, yang tersebar di empat lokasi di peta Erangel.


Pemain mesti bergegas dan bertempur dengan pemain lain untuk mengaktifkan ketiga mesin, setelah aktif pintu Gigafactory akan ditutup dan pengeluaran Tesla akan bermula.




Mod permainan baru dan peta Erangel baru

Dalam Mission Ignition, peta Erangel mengalami transformasi teknologi utama. Pemain dapat menikmati pengalaman pertempuran yang berbeza dengan pelbagai peralatan futuristik, pengangkutan, dan pengubahsuaian bangunan yang juga mempelbagaikan strategi pertempuran.


Terdapat 6 daerah di Erangel yang telah menerima sentuhan masa depan, iaitu Pusat Transit; Pelabuhan Georgepol; Pusat Teknologi; Pusat Keselamatan; Agensi Logistik dan Pusat Tenaga.


PUBG Mobile dalam acara "Real Car Draw" akan memenuhi impian seseorang pemain untuk memiliki Model Tesla Y yang sebenar. Acara ini akan berlangsung sehingga 12 Ogos 2021 dan untuk mengambil bahagian, pemain hanya perlu memasuki permainan dan melakukan cabutan bertuah.


Siri acara Summer Rich mengedarkan pelbagai hadiah seperti 30 keping logam berharga, baucar kredit , dan sebuah motosikal Yamaha MT-25. Berikut ini adalah rangkaian acara di Summer Rich:


Rakan Terbaik: 9 Julai - 6 Ogos 2021

Tangkap Saya Sekiranya Anda Boleh: 20 Julai - 2 Ogos 2021

Jelajah Masa Depan: 17 - 30 Ogos 2021

Diskaun Siber: 3 - 16 Ogos 2021

Previous Post Next Post

Contact Form