Alamak! Samsung Secara Tidak sengaja Membocorkan Penampilan Galaxy S21 FE di Instagram


 Walaupun pelancarannya ditangguhkan, Samsung nampaknya tidak sabar untuk memperkenalkan Galaxy S21 FE kepada umum. Saya begitu tidak sabar, Samsung membocorkan bentuk Galaxy S21 FE sendiri di media sosial.

Samsung telah memuat naik foto promo 'kembali ke sekolah' di akaun Instagram rasminya sebelum dihapuskan. Foto ini menunjukkan laptop Galaxy Buds Pro dan Galaxy Book dalam beg galas.


Di sebelah kiri, anda dapat melihat bahagian belakang telefon bimbit ungu yang disyaki sebagai Galaxy S21 FE. Bentuk telefon ini terlihat mirip dengan rendering Galaxy S21 FE yang bocor sebelumnya yang berbeza, dengan belakang plastik dan tiga kamera belakang.



Pada pandangan pertama, telefon ini kelihatan serupa dengan varian Galaxy S21 yang dilancarkan awal tahun ini. Tetapi telefon di pos Instagram memiliki modul kamera dengan warna dan bahan yang sama dengan panel belakang, seperti yang dikutip dari Android Police, Selasa (10/8/2021).


Varian ungu Galaxy S21 mempunyai modul kamera emas dan bahan yang berbeza dari panel belakang. Jadi telefon di pos Instagram adalah telefon yang belum diumumkan secara rasmi.


   


Samsung tidak menyebut nama telefon dalam kapsyen Instagramnya. Tetapi jika anda melihat kemiripan dengan garis Galaxy S21 dan bentuknya juga sesuai dengan kebocoran yang beredar, kecurigaan bahawa telefon ini adalah Galaxy S21 FE semakin kuat.



Galaxy S21 FE pada awalnya dikhabarkan akan diluncurkan bersama dengan Galaxy Z Fold 3 dan Galaxy Z Flip 3. Tetapi pelancaran itu terpaksa ditangguhkan kerana masalah kekurangan cip global yang berterusan.


Berdasarkan kebocoran sebelumnya, dikhabarkan bahawa Galaxy S21 FE akan membawa layar Super AMOLED 6,4 inci dengan refresh rate 120Hz. Telefon ini akan dikuasakan oleh chipset Snapdragon 888 atau Exynos 2100, bergantung pada pasaran.

Previous Post Next Post

Contact Form