Jeff Bezos Selepas Pembedahan Plastik?

 


Jeff Bezos dikhabarkan mempunyai wajah yang berbeza daripada sebelumnya. Banyak yang membuat spekulasi bahawa Bezos membuat perubahan pada wajahnya. Walaupun ia bukan perkara penting untuk keperluan semua orang di dunia, sebilangan orang bertanya-tanya mengenai perkara ini.

Menurut The Daily Beast, Khamis (08/05/2021) Wajah Jeff Bezos yang paling banyak berubah adalah bibirnya yang menjadi seperti Kardashians, pipinya kelihatan lebih kenyang. Wajah Jeff Bezos sangat berbeza.


Banyak pengguna media sosial yang merasa demikian kemudian memutuskan untuk berkongsi video dan foto untuk memberi komen mengenai perubahan wajah orang terkaya di dunia. Pada TikTok khususnya, 'Juverderm Jeff' mendapat banyak kegembiraan.





Jeff Bezos nampaknya enggan mengulas mengenai perkara ini. Oleh itu, tidak diketahui sama ada Jeff Bezos menjalani pembedahan (pembedahan plastik) atau hanya rawatan kepada ahli dermatologi.


Dr Corey L Hartman seorang ahli dermatologi di Birmingham, Alabama, berkongsi pendapatnya. Menurutnya, terdapat perubahan ketara pada wajah Bezos.


"Dia sasaran yang mudah (bagi orang untuk dibicarakan)," kata Dr Hartman.


"Jelas dia tidak peduli (apa yang orang katakan - ed) kerana bagi saya sepertinya dia pergi dan mendapatkan pengisi dan suntikan, yang sangat sesuai, sebelum dia mendapat perhatian dengan perjalanan ruang angkasa," tambahnya.


Dr Hartman tidak mahu mengekalkan stigma terhadap rawatan kosmetik, apalagi, dia melakukannya setiap hari. Dia juga memuji lelaki berusia 57 tahun itu kerana berani menunjukkan dirinya sebagaimana adanya.


"Untuk lebih ramai lelaki yang suka ini mesti melakukannya. Jadi, bagus untuk Bezos kerana melangkah keluar dan tidak takut untuk melakukannya," dia menyimpulkan.

Previous Post Next Post

Contact Form