Isu Skandal Nissa Sabyan dan Ayus Sabyan Trending di Twitter


 Nama Nissa Sabyan menjadi topik popular di Twitter. Wanita yang dikenali sebagai vokalis dalam kumpulan muzik Sabyan Gambus adalah topik perbualan hangat di media sosial.


Ini disebabkan oleh masalah hubungan Nissa Sabyan dengan keyboardis, Ayus Sabyan.


Banyak netizen memberi komen mengenai skandal Nissa Sabyan dan Ayus Sabyan. Perbincangan netizen lebih padat kerana ada kebaikan dan keburukan.


Berdasarkan pemantauan hingga berita ini meningkat terdapat lebih dari 24 ribu tweet yang menyinggung nama Nissa Sabya.


Nissa Sabyan dituduh berselingkuh dengan keyboardist kumpulan itu sendiri, berikut adalah 6 potret kebersamaannya


Masalahnya pada mulanya muncul setelah sebuah akaun yang mendakwa sebagai sepupu isteri Ayus Sabyan mendedahkan berita mengenai hubungan sulit Nissa Sabyan.


Malah akaun itu mengatakan bahawa hubungan antara Nissa Sabyan dan Ayus telah berlangsung sejak beberapa tahun kebelakangan ini. Dilaporkan bahawa ketika ini isteri Ayus Sabyan, Ririe Fairus, telah menuntut suaminya untuk perceraian.


"Jadi Ayus Sabyan memiliki band Sabyan, dan berselingkuh dengan vokalis, Nissa Sabyan. Sudah bertahun-tahun isterinya menutup pertemuan dengan aib suaminya, tetapi mereka berdua menegaskan mereka tidak mahu berpisah. Isterinya akhirnya bercerai, saya sudah membuat kandungan TikTok juga. Saya sepupu isterinya, "tulis akaun itu.


Mengenai masalah yang tidak menyenangkan ini, isteri Ayus Sabyan, Ririe Fairus, juga berbicara. Dia mengaku terkejut kerana berita ini menjadi sangat besar.


Terima kasih atas perhatian anda, tapi maaf saya masih terkejut dengan berita ini, kerana saya tidak pernah bermaksud menyebarkan masalah keluarga saya," kata isteri Ayus .