Permainan Fall Guys Akan Datang ke Nintendo Switch

 


Permainan konsol dengan genre battle-royale yang dibuat oleh Mediatonic, Fall Guys: Ultimate Knockout akan hadir ke Nintendo Switch. Perkara ini disampaikan oleh syarikat dalam siaran di Nintendo Direct.


Permainan dengan watak kartun comel dan gerakan bodoh nampaknya sesuai untuk konsol Switch. Sebelum ini, Fall Guys hanya tersedia untuk pengguna Windows PC dan PlayStation 4.


Mediatonic telah mengeluarkan banyak kemas kini dalam beberapa bulan setelah pelancaran Fall Guys pada Februari 2020. Menambah sistem jenis tempur, musim dan pentas baru.


Fall Guys sebagai permainan gaya pertempuran royale baru dan berbeza di antara banyak permainan menembak yang menjadi tren telah menjadi popular.

Bulan lalu, NetEase mengumumkan gelaran kompetitif kasual pertama mereka yang serupa dengan Fall Guys.


Tajuk permainan adalah Eggy Party. Sama seperti Fall Guys, pemain akan saling bersaing dalam pelbagai permainan mini untuk muncul sebagai juara.


Eggy Party dijadwalkan akan diluncurkan untuk pasar gamer Cina menggunakan iOS dan Android, seperti dikutip dari The Gamer, Jumat (22/1/2021).


Sayangnya, masih belum pasti kapan permainan ini dilancarkan secara rasmi di China.


Walaupun masih dalam peringkat pra-pendaftaran untuk pemain China, tidak mustahil NetEase akan melancarkan permainan mudah alih seperti Fall Guys di peringkat global.


Tidak banyak maklumat yang diketahui mengenai permainan platformer gaya pertempuran royale ini, tetapi NetEase telah menyiarkan sejumlah tangkapan layar dan treler pendek untuk permainan Eggy Party.


Dijelaskan, pemain akan memainkan watak berbentuk telur dan bersaing antara satu sama lain dalam pelbagai jenis tahap yang mencabar sama seperti permainan Fall Guys.

Permainan Fall Guys Akan Datang ke Nintendo Switch Permainan Fall Guys Akan Datang ke Nintendo Switch Reviewed by thecekodok on 5:17:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.