Lenovo mengeluarkan komputer riba permainan paling tipis, Legion Slim 7i


 Lenovo mengeluarkan komputer riba permainan premium Legion Slim 7i. Produk ini, yang didakwa sebagai komputer riba permainan 15 inci tertipis di dunia..


Walaupun dilengkapi dengan spesifikasi permainan yang tinggi, Lenovo mengatakan bahawa peranti ini juga dipersembahkan untuk pencipta kandungan kepada pekerja yang mempunyai mobiliti tinggi.


Untuk menyokong prestasinya, Lenovo Slim 7i dikuasakan oleh pemproses Intel Core i7-1080H Generasi ke-10 dan grafik NVIDIA GeForce RTX.


Pelbagai spesifikasi lain termasuk memori DDR4 32GB 3200MHz, penyimpanan SSD 1TB PCIe, sokongan pengimbas cap jari bersepadu dengan butang kuasa, kamera web dengan pengatup fizikal, hingga layar 15,6 inci dengan kadar penyegaran 144Hz dan tahap kecerahan hingga 300 nits.



Lenovo Legion Slim 7i bukan hanya untuk pemain tetapi juga pencipta kandungan dan mereka yang bekerja di dunia kreatif. Mereka memerlukan spesifikasi tertinggi dan selalu sangat mudah alih.


Atas sebab ini, komputer riba ini ada di sini untuk tujuan permainan tetapi juga badan yang nipis dan ringan untuk dibawa ke mana sahaja. Lenovo Legion Slim 7i sendiri mempunyai ketebalan 17.9mm dan beratnya hanya 1.8Kg.


Sebagai tambahan kepada spesifikasi di atas, untuk mendukung penggunaan saat bermain, Lenovo telah menyertakan Max-Q Dynamic Boost yang memungkinkan pengimbangan daya GPU dan CPU masa nyata. Dengan cara itu, ketika bermain permainan, peranti dapat menyeimbangkan kekuatan dari CPU ke GPU.


Lenovo Legion Slim 7i juga disokong oleh bateri berkapasiti 71WHr yang diklaim mampu bertahan hingga 8 jam penggunaan. Sokongan pengecasan Rapid Charge Pro membolehkan peranti ini dicas sepenuhnya dalam 30 minit.


Di samping itu, ketika bermain permainan, Lenovo juga menjanjikan prestasi termal yang optimum melalui Lenovo Legion Coldfront 2.0. Sistem ini didakwa mampu menguruskan haba dengan baik.


Untuk menyokong permainan dan permainan, Lenovo Legion Slim 7i dilengkapi dengan Papan Kekunci TrueStrike yang responsif.


Lenovo Legion Slim 7i sendiri boleh didapati di Kedai Rasmi Lenovo dalam talian dan luar talian.


Lenovo juga memberikan bonus dalam bentuk tetikus permainan Legion M500 RGB, alat dengar permainan Legion H300, dan beg galas Legion Recon untuk pengguna.


Selain dari Legion Slim 7i, Lenovo juga menyajikan pelbagai aksesori untuk menyokong permainan.


Bermula dari alat dengar permainan Lenovo Legion H500 Pro 7.1 Surround, tetikus permainan Lenovo M600 RGB dan Legion M500 RGB, papan kekunci permainan Lenovo Legion K500, dan papan kekunci berwayar Lenovo Legion KM300 dalam pakej dengan tetikus permainan M300 RGB.

Previous Post Next Post

Contact Form