LG Melancarkan UV Sanitization Case


LG Electronics secara rasmi telah melancarkan LG Sanitization Case untuk dipasarkan. Alat ini dapat membersihkan pelbagai alat yang sering digunakan dengan menggunakan sinar UV-Nano.


Muncul dalam bentuk oval gaya minimalis dengan warna putih, kemampuan LG Sanitization Case dapat membersihkan pelbagai zarah yang memudaratkan kesihatan.


Peranti ini dapat berguna untuk menghilangkan kemungkinan zarah-zarah yang memudaratkan kesihatan dalam beberapa barang penting yang sering digunakan, tetapi tidak menarik perhatian pemiliknya.


Proses pembersihan pada Kes Pembersih UV LG boleh digunakan untuk melakukan pembersihan yang sama untuk peranti selain Pembersih Udara LG Puricare yang boleh pakai. Alat ini dapat membersihkan peranti seperti telefon pintar, kunci, fon telinga dan peranti lain yang sering dibawa.


Penggunaan proses pembersihan ini dapat diperluas ke alat lain untuk memberikan keselesaan yang lebih baik dalam kegiatan harian bagi pemiliknya.


Selain itu, sebagai pelengkap kepada LG PuriCare Wearable Air Purifier, peranti ini juga dirancang dengan fungsi pengisian dan pemantauan penggunaan yang mudah.


UV Sanitization Case dibuat untuk menjadi pelengkap penting kepada prestasi Pembersih Udara LG PuriCare Wearable dalam menyediakan aliran udara bersih dan segar untuk pemiliknya..


Apabila Pembersih Udara diletakkan di dalam alat ini, ia secara automatik akan mengaktifkan proses sanitasi dengan menyinari cahaya UV-Nano.


Ujian dalaman LG mengatakan bahawa proses pembersihan ini memerlukan masa selama 30 minit sehingga 99.99 peratus berkesan.


Kemudian, menjalankan fitur pengeringan kebersihan ini untuk membersihkan Pembersih Udara LG PuriCare Wearable akan memastikan bahawa ia mengeringkannya dari unsur-unsur air yang terperangkap di dalam peranti sebagai sisa dari pernafasan dan keadaan persekitaran.


Keseluruhan proses kerja ciri Pengeringan Sanitari ini memakan masa hingga empat jam. Namun, satu lagi faedahnya ialah peranti ini dapat mengecas Pembersih Udara LG secara serentak.


Ini mungkin berlaku kerana peranti ini juga dilengkapi dengan port USB Type C untuk pengecasan.


Melalui muat turun aplikasi LG ThinQ di telefon pintar, pengguna dapat memantau sejarah penggunaan, mengecas dan bahkan memantau proses sanitasi dengan penyinaran UV-C.


Di samping itu, pengguna juga dapat memasukkan data yang berkaitan dengan saringan LG PuriCare Wearable Air Purifier sehingga aplikasi LG ThinQ akan mengingatkan anda bila diganti.


LG Sanitization Case LG telah berada di pelbagai kedai elektronik di pelbagai tempat dan saluran pemasaran dalam talian mulai awal Februari ini.