Teknologi Ini Dukung OPPO Reno5 5G Jadi Smartphone Future-Ready


 OPPO mengeluarkan siri 5G OPPO Reno5 terbaru yang hadir dengan prestasi yang lebih baik. Bukan hanya itu, OPPO Reno5 5G juga dilengkapi dengan teknologi dan spesifikasi canggih untuk menyokong peranti ini untuk menjadi telefon pintar yang akan datang.


Memasuki era industri 4.0. pada tahun 2021 perkara berubah dengan pantas. Pelbagai teknologi dilancarkan untuk menyambut era perindustrian ini, salah satunya adalah pada telefon pintar, peranti yang wujud dalam kehidupan seharian kita. Kini telefon pintar bukan sahaja alat komunikasi, tetapi juga dilengkapi dengan pelbagai teknologi canggih yang dapat menyokong semua aktiviti pengguna di era moden ini.



Untuk menyokong pelbagai perubahan teknologi yang akan hadir pada tahun 2021, OPPO melancarkan siri Reno5 5G yang mempunyai prestasi yang sukar dari pemproses Qualcomm Snapdragon 765G. Spesifikasi pemproses ini menyokong aktiviti multitasking pada telefon bimbit anda. Ia juga boleh digunakan untuk peminat permainan anda untuk bermain tanpa had.


Selain itu, terdapat juga ciri pengecasan super pantas dengan 65W SuperVOOC 2.0. Ciri ini mampu mengecas 100% hanya dalam 35 minit. Ciri ini juga mampu mengecas selama 5 minit sehingga 4 jam penggunaan. Sokongan pengecasan pendek 65W SuperVOOC 2.0 menjadikan pengguna bersedia untuk kembali ke aktiviti mereka pada bila-bila masa.


Bukan itu sahaja, OPPO Reno5 5G juga menghadirkan Processor 5G yang menyokong sambungan 5G dalam peranti ini. Sokongan chipset ini menjadikan prestasi OPPO Reno5 5G lebih hebat dan pantas, rangkaian 5G juga menawarkan sambungan pantas untuk pengguna.


Pelbagai teknologi dalam OPPO Reno5 5G menawarkan spesifikasi juara dengan prestasi pantas, tetapi dengan penggunaan tenaga yang lebih rendah untuk menyokong semua aktiviti pengguna. Teknologi inilah yang menjadikan OPPO Reno5 5G sebagai telefon pintar masa depan pada tahun 2021.


Dengan OPPO Reno5 5G, anda akan siap untuk menggunakan rangkaian terpantas 5G. Kerana OPPO Reno5 5G menyokong penggunaan rangkaian 5G. Walau bagaimanapun, ciri ini dapat digunakan bergantung pada sokongan penyedia dan lokasi tertentu yang sudah menyokong rangkaian 5G.


OPPO Reno5 5G mempunyai visual yang luar biasa dari skrin AMOLED dengan Refresh Rate 90Hz.


Untuk maklumat lebih lanjut mengenai OPPO Reno5 5G, anda boleh melayari laman web dan media sosial OPPO .

Previous Post Next Post

Contact Form