Ramalan Bulanan Tiga Permainan Percuma PlayStation Plus untuk Mac 2021


 Sony akan mengedarkan pelbagai permainan percuma secara berkala setiap bulan, terdapat tiga permainan yang dijadualkan untuk PlayStation Plus pada bulan Mac 2021. Dikutip dari Comicbook, , ketiga permainan ini diramalkan akan tersedia secara percuma di PlayStation Plus.


Ramalan tersebut berdasarkan pemerhatian, sejarah perkhidmatan dan pengetahuan umum mengenai industri dan bagaimana ia berfungsi. Juga pertimbangan adalah kemajuan para pembangun permainan.


Buku komik merangkumi sebab mengapa memilih NieR: Automata. Permainan ini memasuki ulang tahun keempatnya tahun ini. Kemudian, pembangun permainan akan menyusun semula permainan sebelumnya, Nier Replicant. Selain itu, NieR: Automata telah menjual berjuta-juta salinan dan mempunyai beberapa potongan besar.


Memandangkan andaian ini, ini adalah masa yang tepat bagi pembangun Square Enix untuk mendapatkan lebih banyak pemain sebelum melepaskan NieR Replincant pada bulan April.


Automata menceritakan kisah android 2B, 9S dan A2 dan pertempuran mereka untuk merebut kembali dystopia yang digerakkan oleh mesin yang dikuasai oleh enjin berkuasa. Kemanusiaan telah ditolak dari Bumi oleh makhluk mekanik dari dunia lain.


 Sony nampaknya memerlukan sedikit penyegaran dengan menawarkan permainan PS5, dan Yakuza: Seperti Naga mungkin merupakan pilihan terbaik sekarang.


Permainan ini bukan hanya pilihan yang realistis, tetapi Sony dan Sega berhutang dengan peminat PlayStation setelah membuat mereka menunggu hingga 2 Mac untuk versi permainan PS5.


Permainan ini telah tersedia di PS4 sejak dilancarkan, tetapi versi generasi seterusnya telah menjadi eksklusif Xbox Series X.


Bagi Sega, ini adalah peluang untuk melakukannya dengan betul oleh peminat PlayStation, dan untuk Sony ini adalah peluang untuk mendapatkan permainan besar yang akan digemari oleh peminat PlayStation tegar dan klasik, sama seperti Yakuza 6 yang menyentuh platform Xbox untuk pertama kalinya.


Permainan ini menceritakan kisah menjadi yakuza tahap rendah yang hampir mati oleh orang yang sangat dia percayai.


Sekiranya Sony memberikan Maquette dan Yakuza: Seperti Dragon percuma, syarikat akan mempunyai dua siaran baru untuk pelanggan PlayStation Plus, dan tidak seperti permainan dalam senarai kedua, Sony tidak perlu mengeluarkan banyak harta untuk mendapatkan Maquette.


Harap maklum, Sony telah membantu Annapurna Interactive memasarkan permainan yang satu ini. Yang jelas, Sony mempercayai permainan dan pelanggan selalu menghargainya apabila siaran baru disertakan.


Maquette adalah permainan teka-teki rekursif orang pertama yang membawa pemain ke dunia di mana setiap bangunan, tanaman dan objek serentak kecil dan sangat besar.

Previous Post Next Post

Contact Form