3 Karakter Wanita Paling Hebat di Call of Duty: Mobile, Wajib dimiliki

 


Sebagai permainan FPS, tentu saja Garena Call of Duty: Mobile kebanyakannya dipenuhi dengan pelbagai watak lelaki yang sukar. Namun, ternyata ada juga watak wanita yang sangat cantik yang turut serta dalam pertarungan dalam permainan ini.

Selain menambah ragam, pelbagai watak wanita cantik juga mempunyai visual yang pastinya dapat membuat anda lebih bersemangat di medan perang. Jadi, berikut adalah tiga watak wanita paling digemari dalam Garena Call of Duty: Mobile. Adakah anda ingin tahu? Mari kita lihat!


Penjejak Bandar


Watak yang pertama kali muncul pada musim 4 adalah watak ideal untuk semua pemain Garena Call of Duty: Mobile! Dengan penampilannya yang keren dan menawan, menggunakan watak ini akan membangkitkan semangat anda ketika bermain di medan perang! Kini Urban Tracker ada di dalam kulit baru yang dapat membantu anda menyamar ketika bermain di battle royale, anda tahu!


Arteri


Anna 'Artery' Buckler adalah watak dari Jerman yang pertama kali dilancarkan di Garena Call of Duty: Mobile pada musim 6. Sebagai watak yang sering digunakan oleh pelbagai pemain pro semasa kejohanan Major Series Season 4 semalam, watak cantik dan gagah ini sering menjadi pilihan pemain ketika bermain dalam mod dan jenis peta apa pun.


Naomi Mizushima


Karakter Jepun ini yang biasanya dikenali sebagai 'Manta Ray' juga merupakan salah satu watak wanita yang majoriti pemain di Garena Call of Duty: Mobile selalu menginginkan! Watak yang memulakan debutnya pada musim 8 tidak pernah dilupakan oleh semua pemain dalam Garena Call of Duty: Mobile. Dengan elemen warnanya yang gelap, menggunakan watak ini akan memudahkan anda menyatu dengan elemen dalam peta gelap seperti Hackney Yard.


Betapa menariknya bukan? Itulah 3 watak paling hebat dalam Garena Call of Duty®: Mobile yang mesti dimiliki. Jadi, anda bukan sahaja diberi pilihan untuk menggunakan pelbagai watak lelaki yang sukar. Tetapi ada juga barisan watak wanita yang boleh digunakan ketika memainkannya.

Previous Post Next Post

Contact Form