5 Sokongan Wira Paling Berbahaya di Arena of Valor

 


Adakah awak tahu? Peratusan kemenangan anda dalam kejohanan Arena of Valor (AOV) akan meningkat jika anda mempunyai pemain sokongan yang boleh dipercayai. Bukan hanya pandai melindungi rakannya, sokongan yang baik dapat memberikan maklumat penting untuk pasukannya.

Di antara Sokongan Wira yang ada, 5 Sokongan Wira di bawah ini dianggap berbahaya dan anda harus sedar!


1. Grakk

Grakk adalah Sokongan Pahlawan yang cukup tangkas dan mempunyai Skillset berbahaya dalam pergaduhan pasukan. Sekiranya anda tidak berhati-hati, salah seorang rakan sepasukan anda boleh 'diculik' menggunakan Devil's Chain Skill.



2. Alice

Walaupun kelihatan comel dan menggemaskan, Hero Alice ini cukup berbahaya kerana Hissy Fit Skill-nya. Kemahiran ini mempunyai jarak yang cukup besar dan akan mengurangkan Magic Defense lawan sebanyak 30%. Apabila digabungkan dengan Magic Hero seperti Zata atau Lorion, kehadiran Alice akan sangat menyusahkan lawannya.


3. Ishar

Walaupun Ishar biasanya digunakan sebagai Midlaner, tidak sedikit pemain AOV yang menggunakan The Summoner Apprentice sebagai Support. Berkat kekuatan Furball dan juga Ultimate Dreamy Circle Skill, Ishar dapat mengunci pergerakan lawan dengan sangat baik.


4. Arduin

Merupakan salah satu Hero Support Tanky yang berbahaya kerana kemampuannya yang terlibat. Dengan Skillset-nya, yaitu Rend dan Cull, dia dapat memberikan Crowd Control yang cukup untuk membuat lawannya bergerak!


5. Lumburr

Salah satu pahlawan generasi awal di Arena of Valor, dan masih menjadi penonton yang menakutkan kerana pertahanan dan kemampuannya dalam pertarungan pasukan. Lumburr's Skill Protect dapat menyediakan Armor tambahan untuk rakan sepasukan yang berada berdekatan. Perisai tambahan dapat membuat perbezaan dalam pertarungan pasukan, baik di Permainan Awal dan Akhir.


Sekiranya anda semua adalah pengguna dari lima Sokongan Wira di atas, Garena AOV telah menyediakan acara khas, iaitu Super Sale pada 5-7 Mac 2021!


Dari acara ini, anda boleh mendapatkan Skin Grakk Yokozuna, Little Maiden Alice, Hellfire: Nether Halberd Arduin, Strawberry Sweetheart Ishar, dan Timeworn Guardian Lumburr dengan harga istimewa! Simpan tarikh penting dan jangan lupa log masuk dan bermain AOV pada 5-7 Mac 2021, Challengers!

Previous Post Next Post

Contact Form