Alias, Karakter Gadis Baru Idaman Gamer Call of Duty: Mobile


 Garena Call of Duty: Mobile dilaporkan mempunyai watak baru bernama Alias, seperti apa watak baru yang menjadikan watak wanita baru ini begitu istimewa? Mari lihat penjelasannya. Garena Call of Duty: Mobile terus memperkenalkan perubahan dan inovasi.

Penampilan klasiknya menjadikannya sesuai dipadankan dengan pelbagai senjata


Secara umum, semua jenis watak sesuai digabungkan dengan watak Alias ​​terbaru ini, kerana pada dasarnya penampilan visual watak terbaru ini menekankan wanita Pasukan Petugas dengan aura misteri dan sejuk.


Oleh itu, jika pemain bimbang senjata kegemaran anda yang digunakan akan kelihatan kurang sesuai apabila digandingkan dengan watak ini, ini bukan masanya untuk anda memikirkannya! Bermula dari Assault Rifle, SMG, Sniper dan juga Marksman Rifle yang turut disertakan dengan watak ini ia kelihatan sangat eksotik apabila digunakan bersama dengan watak terbaru ini.


Tidak akan lengkap dengan kehadiran watak wanita cantik tanpa senjata keren yang melengkapkan yang hebat ini. Kali ini, Garena Call of Duty: Mobile membawa kembali Marksman Rifle dengan tahap legenda terbaru untuk senjata SP-R 208, yang merupakan senjata terbaru pada musim 2.


Penasaran dengan penampilan watak dan senjata terbaru ini? Jangan lepaskan peluang anda untuk mendapatkan keduanya bermula hari ini hanya di Garena Call of Duty: Mobile!

Previous Post Next Post

Contact Form