Call of Duty: Mobile Release Battle Pass Musim 2, Banyak Item Percuma


 Siapkan diri anda untuk kandungan dan ciri baru dalam kemas kini Call of Duty: Mobile, Garena's Days of Reckoning! Banyak item percuma baru dan kemas kini fesyen seperti peta 'Shoothouse' baru dan watak baru seperti Alex, Mace dan banyak lagi akan datang!

Kemas kini Baru, Kandungan Baru, Pengoptimuman Baru!

Penantian sudah selesai! Bermula dari 9 Mac, perang dunia nyata yang dinanti-nantikan akan datang tidak lama lagi. Tema baru 'Days of Reckoning' membawa pemain menjadi konsep epik salah satu kandungan paling menarik yang pernah ada! Terdapat banyak di sini untuk setiap jenis pemain untuk menikmati banyak kandungan pasca pelepasan baru yang disediakan secara percuma di Call of Duty: Mobile - Garena.


Pemain akan melihat pengalaman baru untuk permainan mudah alih FPS, termasuk mod Battle Royale 'Tank' baru di mana pemain boleh membina tangki mereka sendiri berdasarkan cetak biru dengan koleksi 5 komponen dan bermain di peta terpencil klasik.



Kenderaan yang paling dinanti-nantikan dalam Battle Royale 'Cargo Trucks' juga tersedia di mana pemain boleh melayari peta Terpencil dengan seluruh pasukan. Dengan variasi yang belum pernah terjadi sebelumnya, pemain dapat memilih dari pelbagai mod baru yang meningkatkan pengalaman Multiplayer seperti Gunfight Sniper, peta 'Shipment-Modern' yang telah diubahsuai, peta baru seperti 'Shoot House', dan mengharapkan lebih banyak yang akan datang pada musim ini. yang baru.


Siapkan diri anda untuk lebih bersenang-senang dan alami saat-saat yang tidak dapat dilupakan dengan banyak barang percuma seperti senjata baru 'AS VAL', corak skor baru seperti 'Napalm' dan faedah 'Recon' baru.

Sudah tiba masanya untuk memasuki perang moden terbesar dengan Garena Call of Duty: Mobile - Battle Pass Season 'Days of Reckoning' terbaru! Buka kunci Battle Battle Premium musim ini dan bermain dengan watak epik dari Alex Mason, Mace, Mara yang ikonik dan Ops Khas yang dikemas kini!


Senjata baru juga telah dikemas kini untuk menyokong anda semasa perang, termasuk Epic AS VAL baru, dan 4 senjata kegemaran peminat lain seperti KRM-262, BK-57, M4LMG, dan HVK-30. Lengkapkan Premium Battle Pass dan dapatkan CP yang mencukupi untuk mendapatkan yang seterusnya secara percuma!


Assault Rifle 'AS VAL' yang baru mempunyai kadar tembakan berkesan yang tinggi pada jarak dekat, dan tentu saja ia tersedia secara percuma! Selain itu, setiap pemain juga dapat memperoleh 'Napalm' corak skor baru, dengan kemampuan barunya untuk membakar musuh di sekitar kawasan lemparan dan membuat asap dengan mudah di medan perang!


Terus memberikan pengalaman permainan baru tidak akan melepaskan Garena daripada meningkatkan pelbagai pengoptimuman teknikal untuk kelancaran permainan ini. Dalam kemas kini terbaru, beberapa pengoptimuman permainan disertakan seperti grafik gerakan yang dioptimumkan dan senjata baru ditambahkan untuk meningkatkan pengalaman pemain di Battle Royale. Di samping itu, pengoptimuman untuk logik perjodohan, ciri 'gambaran keseluruhan' tambahan dalam muat turun dan peningkatan mod permainan anda juga telah diperbaharui musim ini untuk mod berbilang pemain. Pengoptimuman lain tidak terhad kepada penghapusan bug seperti bug visual dalam beberapa peta dan mod permainan. Siri Peringkat Baru 1: Keluli pecah!


Dalam kemas kini terbaru, Siri Peringkat Baru 1 akan memberi peluang kepada pemain untuk mendapatkan senjata Epic QXR - Roaring Steel baru sebagai salah satu SMG kegemaran dengan kadar api yang tinggi! Dapatkan peluang untuk menggunakan Krueger - Ruptured Steel sebagai watak baru yang terdapat dalam siri peringkat baru ini. Hadiah juga tidak terhad kepada item dalam permainan, tetapi barang dagangan eksklusif juga telah disediakan untuk pemain terbaik di antara semua yang berada di papan pendahulu.


Kemas kini dan pengoptimuman terkini telah tiba di Call of Duty: Mobile - Garena. Pastikan log masuk sekarang dan rasakan keseronokannya.

Previous Post Next Post

Contact Form