Crash Bandicoot 4: It's About Time Dilancarkan di PC 26 Mac 2021

 


Crash Bandicoot 4: It's About Time akan datang ke PC pada 26 Mac 2021, setelah permainan ini sebelumnya dirilis di PlayStation 5, Xbox Series X / S dan Nintendo Switch.

Activision menyampaikan permainan paling lucu yang dibuat oleh Toys for Bob, Crash Bandicoot 4: It's About Time dijadualkan akan dilancarkan di PC melalui Battle.net Blizzard, mulai 26 Mac 2021. Permainan ini kemudiannya akan ditingkatkan menjadi 4K dan 60fps dan memuatkan lebih pantas pada versi PlayStation. 5 dan Xbox Series X / S, dipetik dari GameSpot, Ahad (22/3/2021).


Manakala pada PC, kualiti 4K akan disokong berdasarkan spesifikasi PC pemain. Permainan akan berjalan pada 60 FPS ketika pemain bermain dengan spesifikasi PC yang disyorkan. Resolusi skrin 4K juga mesti disokong oleh skrin yang mempunyai ciri ini.


Sekiranya anda sudah mempunyai permainan ini di PlayStation 4 dan Xbox One, peningkatan akan disesuaikan mengikut keluarga setiap konsol dan data yang disimpan akan dipindahkan secara percuma. Harga yang ditawarkan untuk versi PC adalah USD 39,99 . Pemain yang membeli permainan ini secara digital akan menerima Skin Totally Tubular (tersedia setelah menyelesaikan tahap kedua).


Memandangkan permainan ini kemudian dapat dimainkan di PC, ada spesifikasi yang harus dimiliki pemain untuk memainkan Crash Bandicoot 4: It's About Time. Untuk spesifikasi minimum PC, iaitu menggunakan Windows 10, anda memerlukan 8 GB RAM, pemproses Intol i3-4340 / AMD FX6300 dan VGA GTX 660 / AMD Radeon HD 7950.


Permainan ini mengisahkan pengembaraan baru, meneruskan kisah Crash Bandicoot: Warped yang merupakan kekalahan bagi Uka Uka, Doctor Neo Cortex dan Nefarious Tropy setelah gagal memerintah dunia. Crash Bandicoot 4: It's About Time melakukan perjalanan baru untuk Crash dan adiknya Coco untuk menghentikan rancangan jahat doktor untuk mengatur dimensi masa.


Dalam permainan ini, pemain boleh bermain dalam versi Tawna, kekasih lama Crash yang menawarkan untuk membantunya ketika dia melakukan pengembaraan sendiri. Terdapat juga versi Dingodile, yang ingin membalas dendam kerana restorannya dibakar oleh pesaing. Walaupun pengembaraan Dingodile tidak berkaitan dengan Crash, ia secara tidak sengaja membantu Crash dan Coco kemudian.


Sejak dilancarkan pada 12 Mac 2021, adakah anda memainkan Crash Bandicoot: It's About Time? Sekiranya demikian, bagaimana pendapat anda mengenai mekanik permainan yang ditawarkan?

Previous Post Next Post

Contact Form