Siapa Sisca Kohl? Netizen memanggil dirinya sebagai anak saudara Tencent Boss

 


Pencipta kandungan Sisca Kohl membuat netizen ingin tahu. Baru-baru ini tersebar bahawa dia adalah anak saudara bos Tencent, Ma Huateng.

Sisca sering membuat kandungan yang menghiburkan dengan adiknya Aliyyah melalui platform TikTok, YouTube dan Instagram. Salah satu kandungannya yang popular adalah ketika dia menjumpai wang simpanan lamanya yang penuh dengan wang. Pada masa itu dia menyampaikan kepada netizen betapa pentingnya menabung.


Oleh kerana Sisca sering menampilkan kandungan mewah, netizen mula ingin tahu mengenai latar belakangnya.



"Apa yang ibu ayah kamu buat?" tulis seorang netizen.


"Dia adalah keponakan Ma Huateng, CEO Tencent, orang terkaya ke-3 di Asia, ke-2 di China, ke-14 di dunia dan ayahnya bekerja di Tencent," jawab netizen lain.


Walaupun begitu tidak ada kebenaran mengenai berita ini. Kami sedang berusaha mendapatkan pengesahan mengenai gadis ini yang digelar 'Crazy Rich TikTok'.


Menurut carian kami, Sisca Kohl mengambil pendidikan sarjana di University of New South Wales (UNSW Sydney), Australia. Dia suka menyanyi, menari dan sukan.


Sisca mula aktif di TikTok pada tahun 2018 dan masih wujud hingga kini dengan berjuta-juta pengikut. Isinya bervariasi, tetapi saat ini dia sering mencuba mukbang dan membuka kotak produk dari produk kecantikan hingga peralatan rumah tangga.


Dia juga aktif membuat kandungan memasak yang dilakukan di biliknya sendiri. Di Instagram, akaun @siscakohl sudah mempunyai 289 ribu pengikut dan YouTube Sisca Kohl telah melanggan lebih dari 404 ribu.

Siapa Sisca Kohl? Netizen memanggil dirinya sebagai anak saudara Tencent Boss Siapa Sisca Kohl? Netizen memanggil dirinya sebagai anak saudara Tencent Boss Reviewed by thecekodok on 4:00:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.