Dapatkan 1 Epic Magic Beast Setiap Hari dari Event Beast Hunter


Ada berita baik untuk anda Penyihir FAIRY TAIL: Forces Unite!pada Mac 2021 ini! Dengan menyelesaikan misi dalam acara Beast Hunter, pemain dapat berputar dan berpeluang mendapatkan hadiah utama 1 Epic Magic Beast setiap hari.

Bukan hanya itu, pemain juga dapat memperoleh pelbagai hadiah dalam permainan yang menarik seperti Halo Energy, Halo Badge, Partner Shard, dan Mount. Acara Beast Hunter bermula dari 26 Mac hingga 4 April 2021. Pastikan anda log masuk dan menyelesaikan misi untuk mendapatkan semua hadiah!


Perincian lengkap mengenai Beast Hunter Event dapat dilihat di bawah.



1. Selesaikan Semua Misi dan Dapatkan Semua Ganjaran


Dengan menyelesaikan misi harian di halaman utama acara, pemain akan mendapat hadiah dalam permainan dan menyumbang mata sumbangan untuk mendapatkan Spin Tokens.


Kemudian, Spin Token dapat digunakan untuk memutar Roulette dan berpeluang memenangi hadiah utama Random Epic Magic Beast setiap hari.


2. Random Epic Magic Beast Egg


Sekiranya anda mendapat Telur Binatang Sihir Epik Rawak, anda berpeluang mendapatkan beberapa Binatang Ajaib yang hebat seperti Binatang Zamrud, Kucing Bertuah, Singa Biru, Tumbler Mengangkat, dan Kucing Siam.


Lima Binatang Ajaib ini mempunyai kelebihan masing-masing, seperti Beast of Emerald yang mempunyai Serangan Fizikal yang tinggi, Levitating Tumbler dengan kemampuan Counternya, dan juga Kucing Siam yang mampu menghasilkan serangan Burn.


Jangan lupa untuk menuntut Spin Token anda di halaman Event untuk melakukan Spin dan mendapat hadiah utama.


3. Daily Login dan Referral Event


Bukan hanya itu, anda juga boleh mendapatkan pelbagai hadiah tambahan dalam permainan dengan melengkapkan Log Masuk Harian dan Misi Rujukan di halaman Acara.


Anda boleh mendapatkan hadiah menarik seperti, Halo Energy, Intermediate Text Book, Wafer Pack, Lv. 3 Gem Box, Shard Erza, Blue Sky Draft, Core of Forge, Heart of Furnace, Shard Laxus, Power Quartz, Swift Green Beast Mount ( 7 hari), Kotak Epitaph (Bind) yang Boleh Dipilih, dan juga Outfit Fragment.


Jangan lupa log masuk dan bermain FAIRY TAIL: Forces Unite! pada 26 Mac - 4 April 2021 untuk mendapatkan semua hadiah menarik!

Previous Post Next Post

Contact Form