PUBG Mobile Mencapai 1 Billion Muat turun dalam 3 Tahun


 PUBG Mobile telah mencapai 1 bilion muat turun di seluruh dunia. Akan ada kemas kini menarik dari PUBG Mobile kelak dari pencapaian ini.

Ketua Pegawai Eksekutif Krafton & PUBG Studio, CH Kim mengucapkan terima kasih dan pesanan khas kepada peminat untuk memperingati acara tersebut.


Terima kasih kepada semua orang yang suka dan berminat bermain permainan ini, sehingga PUBG Mobile mampu melampaui 1 miliar muat turun di seluruh dunia hanya dalam tiga tahun,

Kim juga mengatakan bahawa fokus mereka adalah untuk menawarkan permainan unik PUBG pada peranti mudah alih dan terus memberikan pengalaman permainan dengan permainan yang menyeronokkan.


"Kerja kami tidak pernah selesai. Kami sangat gembira seperti hari pertama PUBG Mobile dilancarkan. Kami akan terus memberikan pengalaman PUBG yang sahih dan terus membawa lebih banyak peminat," kata Kim.


Tidak pasti bagaimana permainan ini akan berjalan berdampingan dengan PUBG New State, sekuel PUBG Mobile yang berlaku pada tahun 2051. Dengan konsep futuristik, PUBG akan membawa banyak senjata dan kenderaan di masa depan, seperti drone dan perisai tempur. .


Berdasarkan video pendek yang telah diedarkan di internet, PUBG New State akan serupa dengan teknologi ketenteraan yang menggunakan konsep Call of Duty semi-futurustic. Versi ini juga menyediakan penyesuaian bagi pemain untuk menyesuaikan senjata sesuai keinginan mereka.


PUBG Mobile baru-baru ini memperkenalkan sejumlah keupayaan berasaskan muzik sebagai sebahagian daripada kemas kini Hundred Rhytms. Dengan kebolehan baru ini, pemain menggunakan tali pinggang muzik untuk melakukan kebolehan dan menggagalkan musuh.

PUBG Mobile Mencapai 1 Billion Muat turun dalam 3 Tahun PUBG Mobile Mencapai 1 Billion Muat turun dalam 3 Tahun Reviewed by thecekodok on 3:24:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.