Demo Parakacuk tidak tersedia buat sementara waktu di Steam, mengapa?


Selepas kejayaan permainan A Day Witout Me, Gamecom kembali dengan permainan tempatan Parakacuk.

Parakacuk dijadualkan akan dikeluarkan pada 29 Oktober 2021 di Steam. Untuk merawat rasa ingin tahu peminat, melalui akaun Instagram mereka mengumumkan bahawa mereka telah mengeluarkan demo percuma yang boleh dimuat turun di Steam pada 15 Februari 2021.


"Demo Parakacuk dilancarkan di Steam! Itu saja, jadi muat turun sekarang secara percuma !," tulis Gamecom.


Namun, setelah mencapai 10,000 pemain dalam masa kurang dari sebulan, Gamecom, pemaju Parakacuk, memutuskan untuk berhenti memuat turun demo buat sementara waktu. Mereka telah mulai menyelesaikan beberapa bug yang ada.


Tujuan Gamecom adalah untuk menarik lebih banyak muat turun percuma versi demo Parakacuk di Steam, sehingga peminat tidak akan ketinggalan jika ada kemas kini dalam permainan ini.


"Dengan hati yang berat, kami akan membuang butang demo muat turun pada versi Steam sebelumnya, kerana kami takut akan ada maklumat yang tidak lengkap ketika kami melakukan kemas kini. Kami ingin memastikan bahawa permainan ini akan sesuai dengan harapan anda di versi akhir kemudian, "tulis Gamecom.


Bagi mereka yang tidak tahu, Parakacuk adalah permainan yang dikembangkan oleh pemaju Indonesia Gamecom. Permainan ini mengisahkan tentang Budi, yang baru pindah ke SMK 69 Jancuk.


Masalah utama dalam permainan ini ialah sekolah dikendalikan oleh sekumpulan geng dari setiap kumpulan di SMK 69 Jancuk. Niat untuk melupakan masa lalu dari sekolah sebelumnya, Budi terpaksa terlibat dalam konflik di sekolah baru.


Dengan niat untuk membalas dendam terhadap geng lain di sekolah, Budi dan rakan sekelasnya membentuk geng mereka sendiri yang dipanggil Parakacuk. Pemain akan diminta untuk membantu Budi menewaskan kumpulan lain di SMKL 69 Jancuk dan menjadi penguasa sekolah.

Previous Post Next Post

Contact Form