Di antara Kemas Kini Terbaru Kami, Ada Topi Seperti najis


 Innersloth akan menunaikan janjinya untuk mengemas kini permainan Among Us secara beransur-ansur pada tahun 2021. Salah satu kemas kini ini adalah dengan menambah topi yang kelihatan seperti poop, alias najis.

Sebenarnya secara teknikal, seperti dipetik dari The Verge, Isnin (29/3/2021) topi ini bukan najis tetapi ais krim coklat. Tetapi jika anda melihat bentuknya, topi ini mempunyai bentuk yang serupa dengan emoji poop.



Topi 'najis' ini hadir sebagai sebahagian daripada kemas kini utama yang akan dilancarkan pada 31 Mac, yang merangkumi penambahan peta Airship baru, sistem akaun, dan beberapa topi percuma baru lainnya, termasuk hati, unicorn, dan alis yang marah.


Di antara Kami telah menyediakan banyak ciri dan kandungan baru untuk memanjakan beratus-ratus juta pengguna pada tahun 2021. Walau bagaimanapun, kemas kini telah memakan masa yang lama. Baru-baru ini, Innersloth menjelaskan mengapa kemas kini ini mengambil masa yang lama untuk dilancarkan.


"Di antara Kami mendapat dorongan luar biasa pada akhir tahun 2020 yang tidak kita harapkan, dan itu bererti banyak perubahan bagi kita," tulis Innersloth dalam blog terbarunya.


Walaupun Among Us telah melonjak popular dalam satu tahun kebelakangan, Innersloth masih menjadi pembangun permainan indie dengan hanya empat pekerja yang melakukan semuanya sehingga mereka buntu.


Namun, Innersloth tidak merancang untuk menambahkan ahli baru ke dalam pasukannya hanya untuk mempercepat proses pembangunan. Menurutnya, ini berpotensi menjadikan keadaan lebih rumit. Untuk mengambil pekerja baru, semua perniagaan di belakang tabir harus diselesaikan terlebih dahulu.


Pada masa ini, Innersloth juga dalam proses membawa Diantara Kami ke lebih banyak platform baru. Setelah muncul di Nintendo Switch Disember lalu, tahun ini di antara Kami akan dilancarkan di konsol Xbox One dan Xbox Series X / S.

Di antara Kemas Kini Terbaru Kami, Ada Topi Seperti najis Di antara Kemas Kini Terbaru Kami, Ada Topi Seperti najis Reviewed by thecekodok on 6:11:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.