Vivo X60 Series membawakan sistem kamera ZEISS, inilah kelebihannya

 


Vivo secara rasmi membawa telefon bimbit terbarunya, iaitu siri Vivo X60 dan akan dilancarkan pada 8 April di pasaran . Siri Vivo X60 dikatakan dilengkapi dengan sistem kamera terbaru, ZEISS, yang membawa lebih banyak ciri fotografi dan videografi profesional.

Telefon yang melengkapkan barisan telefon pintar utama ini akan bergantung pada fotografi mereka dengan sistem kamera baru ini. Seri Vivo X60 juga akan menjadi siri X pertama yang dilengkapi dengan Teknologi 'Vivo ZEISS Co-engineered Imaging System', hasil daripada Pusat R&D Kolaborasi Vivo & ZEISS, Vivo ZEISS Imaging Lab.


"Vivo dan ZEISS menyatukan kemas kini dalam Sistem Pengimejan yang lebih moden untuk menyokong teknologi kamera telefon pintar premium dari Vivo. Melalui kerjasama ini, kami akan menghadirkan teknologi Sistem Pengimejan Bersekutu ZEISS yang akan memberikan prestasi kamera terbaik pada telefon pintar siri X60 dari. Vivo,.


Pembangunan Vivo dengan ZEISS kini juga menjadi penyedia prosedur pengujian profesional, termasuk tinjauan reka bentuk optik gambar asli, ujian perkakasan kamera, dan pemeriksaan fotografi sebenar.


Terutama dengan Makmal Imaging Vivo ZEISS yang dijadikan sebagai pelaburan pusat R&D untuk pengembangan sistem pengimejan selular. Salah satu produk pertama ialah sistem kamera Vivo ZEISS dan akan diterapkan secara berterusan dalam siri telefon pintar Vivo.


R&D ini juga akan menyokong pengembangan pelbagai inovasi jangka panjang, prestasi dan produk unggulan dari Vivo pada masa akan datang. Jadi apa kelebihan sistem kamera ZEISS ini?


Dengan kualiti gambar ZEISS ke telefon pintar ini, siri Vivo X60 diharapkan mempunyai fungsi fotografi yang lebih kuat dan memberikan gambar yang lebih tajam dan lebih jelas. Kerana ZEISS menghadirkan teknologi dalam bentuk optik ZEISS yang meningkatkan ketajaman dan kejelasan gambar untuk hasil warna yang lebih asli.

Hasil gambar yang dihasilkan dapat menjadi sangat baik kerana kawalan penyimpangan yang mampu menghasilkan gambar yang lebih tajam dan lebih jelas dengan mengurangkan lebihan cahaya yang mempengaruhi gambar.


Lensa ini juga mampu mengurangkan keupayaan cahaya sesat dan hantu dengan mengurangkan kesan bayang-bayang atau pantulan cahaya pada lensa. Untuk foto bokeh, kamera menggunakan gaya potret dari Biotar ZEISS yang mampu menghasilkan semula bokeh khas menggunakan teknologi canggih termasuk simulasi bokeh progresif dan putaran titik kabur yang diedarkan.


ZEISS juga mempunyai reka bentuk struktur kamera optik paling maju yang diperlukan untuk tangkapan yang sempurna. Di samping itu, pasukan optik dari Vivo juga berkomitmen untuk miniaturisasi, pembezaan, dan memaksimumkan kecekapan sistem optik sehingga sesuai dengan piawaian ZEISS untuk memberi pengguna pengalaman fotografi yang luar biasa.


Bukan hanya itu, Seri Vivo X60 dikatakan dilengkapi dengan sistem kamera terbaru dengan kerjasama ZEISS. Sistem kamera ini dikatakan menyokong pengalaman fotografi dan videografi telefon pintar yang lebih profesional dalam siri Vivo X60 dengan penggunaan teknologi Gimbal Stabilization 2.0 dan Extreme Night Vision 2.0. Di samping itu, siri Vivo X60 juga dilengkapi dengan keupayaan 5G Ready, yang memberikan prestasi telefon pintar moden masa kini.

Previous Post Next Post

Contact Form