Kod Penebusan Percuma PUBG Mobile Terkini Mac 2021

                                       

Kod penebusan percuma PUBG Mobile untuk Mac 2021 telah tiba. Pemain permainan boleh mendapatkan hadiah menarik yang telah disediakan oleh pemaju.

Melalui akaun Facebook PUBG MOBILE, mereka mengeluarkan kod penebusan percuma yang dapat ditukar dengan lagu baru, kolaborasi antara PUBG Mobile dan Alesso dengan judul Going Dumb. Kod yang boleh digunakan anda ialah ALESSOPUBGM.


Terlepas dari kodnya, pada bulan Mac, pembangun telah mengeluarkan sejumlah kod lain yang dapat ditukar pemain untuk mendapatkan hadiah menarik dari PUBG. Berikut ini adalah senarai kod penebusan percuma PUBG Mobile yang telah dikeluarkan pada bulan Mac, seperti yang dilaporkan oleh Sportskeeda, Ahad (28/3/2021).



CHICKENDINNER

PUBGMOBILELOVEU

LOSTFREQPUBGM

20180321

R3HABPUBGM


Anda boleh menukar kod ini dengan hadiah percuma dalam bentuk Winning Chicken Pan, 100 Battle Points, lagu eksklusif PUBG Mobile (Aless - GOING DUMB, Rise - Lost Frequencies and R3HAB - Stars Align) dan Los Leones Locking dalam emoticon. Pertukaran boleh dilakukan melalui laman web PUBG Mobile rasmi, atau pemain juga dapat mengikuti langkah-langkah di bawah.


Pemain boleh melayari laman Pusat Penukaran Bergerak PUBG.

Seterusnya, isikan semua butiran seperti ID, tebus kod, dan kod pengesahan dengan betul.

Tekan butang Tebus dan pop timbul akan muncul untuk meminta pengesahan mengenai ketepatan akaun yang digunakan.

Selepas pengesahan, hadiah akan dihantar melalui permainan PUBG Mobile di bahagian e-mel.

Untuk pemain baru atau mereka yang telah lama bermain permainan Battle Royale ini, pembangun telah menyediakan hadiah kecil dalam bentuk kertas dinding di Lobi dan logo percuma khas untuk ulang tahun ketiga PUBG Mobile. PUBG Mobile juga mengumumkan bahawa mereka telah mencapai 1 bilion muat turun di seluruh dunia. Ketua Pegawai Eksekutif Krafton & PUBG Studio, CH Kim juga mengucapkan terima kasih dan pesanan khas kepada peminat untuk memperingati acara tersebut.


"Terima kasih kepada semua orang yang telah mencintai dan berminat untuk bermain permainan ini, sehingga PUBG Mobile mampu melampaui 1 bilion muat turun di seluruh dunia hanya dalam tiga tahun," kata Kim.



Previous Post Next Post

Contact Form