Huawei Akan Melancarkan FreeBuds 4i dan Watch Fit Elegant Edition


 Huawei akan melancarkan peranti AIoT terbarunya, iaitu fon telinga TWS Huawei FreeBuds 4i dan Huawei Watch Fit Elegant Edition.


Huawei memahami bahawa terdapat perubahan dalam keperluan pengguna. Atas sebab ini, Huawei berusaha untuk membawa pelbagai inovasi dalam produk penggunanya, termasuk earbud TWS dan jam pintar.


Produk baru yang akan dilancarkan tidak lama lagi akan memperkuat senario ekosistem 1 + 8 + N Huawei.


Kehadiran TWS FreeBuds 4i sendiri dianggap sebagai bukti komitmen syarikat untuk melengkapkan ekosistem Huawei dengan ciri serbaguna yang menyokong produktiviti dan hiburan pengguna. Contohnya, untuk mendengar muzik atau menghadiri perjumpaan maya.


FreeBuds sendiri memberikan kualiti yang tinggi dan menyokong Active Noise Cancellation (ANC). Ciri ANC pertama diperkenalkan kepada produk Huawei FreeBuds 3 dan FreeBuds 3i TWS.


FreeBuds Huawei bergantung pada reka bentuk aerodinamik dan ANC yang boleh disesuaikan. Terdapat dua pilihan warna, iaitu hitam dan putih, yang sesuai untuk golongan muda dan juga profesional untuk menyokong aktiviti harian mereka.


Sebelumnya, Huawei juga menawarkan versi premium FreeBuds, iaitu Huawei FreeBuds Pro dan versi yang lebih berpatutan, FreeBuds Lite, untuk melengkapkan ekosistem pengguna pintar.


Seiring dengan kejayaan produk FreeBuds lain, Huawei ingin menjangkau lebih ramai pengguna dengan mempersembahkan FreeBuds 4i.


Mewarisi hayat bateri pendahulunya, FreeBuds 4i diklaim mampu bertahan hingga 10 jam penggunaan dan 22 jam dengan cas pengecasan.


Peranti ini dianggap sesuai untuk perjumpaan dalam talian, mendengar muzik, dan panggilan lama dengan rakan atau keluarga.


FreeBuds 4i juga disokong oleh Anti Noise Cancelling, Awareness Mode, premium design, dan pilihan warna klasik.


FreeBuds 4i juga dilengkapi dengan prestasi seimbang untuk frekuensi tinggi, pertengahan dan rendah, memastikan kualiti suara yang tajam dalam setiap jenis audio.


Peranti ini didakwa dapat mengimbangkan frekuensi audio instrumental dan vokal menjadi sangat sesuai digunakan oleh peminat muzik pop.


Bukan hanya produk TWS, Huawei CBG Indonesia juga akan menghadirkan varian baru jam tangan pintar dari siri Watch Fit.


Jam tangan pintar ini akan hadir dengan rekaan premium dan sporty. Selain itu, pengguna juga akan dapat memantau aktiviti kesihatan dan sukan mereka melalui pelbagai mod sukan dan latihan.


Kami pasti tidak sabar untuk memperkenalkan rangkaian produk baru ini dan berharap dengan adanya FreeBuds 4i dan Watch Fit terbaru, ia dapat menjawab keperluan dan permintaan pengguna, sekarang dan di masa depan

Huawei Akan Melancarkan FreeBuds 4i dan Watch Fit Elegant Edition Huawei Akan Melancarkan FreeBuds 4i dan Watch Fit Elegant Edition Reviewed by thecekodok on 6:14:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.