Ini adalah penampilan Oppo Reno5 F yang akan segera dilancarkan

 


Oppo telah mengesahkan bahawa Reno5 F akan hadir pada bulan Mac 2021 . Ingin tahu bagaimana rupanya?


Kini, Oppo baru saja menunjukkan penampilan keseluruhan Reno5 F melalui media sosialnya. Reka bentuk peranti ini menghadirkan gabungan gradasi hijau dan ungu, yang mengingatkan pada warna peranti A92 Aurora Purple yang dilancarkan pada pertengahan tahun lalu.


Bahagian belakang Reno5 F dihiasi dengan empat kamera yang diletakkan dalam modul segi empat bulat di setiap hujungnya. Terdapat prasasti dalam lingkaran AI yang menunjukkan bahawa peranti ini mempunyai ciri kecerdasan buatan pada kameranya. Serta kata Kamera 48MP yang menunjukkan ukuran kamera peranti ini.


Malangnya untuk tiga kamera yang lain, spesifikasi masing-masing belum diketahui. Namun, jika anda merujuk pada telefon Oppo sebelumnya, anda dapat meneka konfigurasi, termasuk ultra-lebar, makro dan mono.


Sisi skrin Reno5 F nampaknya menggunakan reka bentuk lubang puch tunggal dengan lubang kamera di kiri atas. Tidak ada maklumat mengenai dimensi skrin peranti ini.


Apabila merujuk kepada data GSM Arena, Reno5 F akan membawa skrin OLED 6,4 inci dengan resolusi Full HD +. Telefon bimbit ini dikuasakan oleh chipset MediaTek Helio P95.


Bateri Oppo Reno5 F mempunyai kapasiti 4,310 mAh yang dilengkapi dengan pengisian pantas 30W.

Ini adalah penampilan Oppo Reno5 F yang akan segera dilancarkan Ini adalah penampilan Oppo Reno5 F yang akan segera dilancarkan Reviewed by thecekodok on 9:12:00 PM Rating: 5
Powered by Blogger.