Kemas kini AOV Mac 2021: Mod Beach Zipball Menyambut Musim Panas


 Untuk menyambut musim panas 2021, Grakk dan Zip memutuskan untuk bermain di pantai. Ya, dalam patch kemas kini AOV terbaru untuk Mac 2021, Garena akan menghadirkan mod baru yang disebut Beach Zipball!

Anda akan membuat pasukan 2 orang dan bertarung dengan 4 pasukan lain di arena khas. Semua pemain akan menggunakan Hero Grakk dan saling bertengkar. Pasukan dengan HP terbanyak dan 3 minit terakhir akan menjadi pemenang.


Grakk yang anda gunakan akan mempunyai kemahiran yang berbeza. Kemahiran pertama Grakk akan membuatnya tidak dapat diakses dan melompat dalam jarak tertentu. Sementara Skill 2 Grakk masih sama, iaitu Devil's Chain. Akhirnya, Skill Ultimate Grakk tidak dapat digunakan untuk melihat Game Balancing lebih lanjut dan maklum balas dari Challengers.


Serangan dari Grakk juga mengalami perubahan dalam mod terbaru AOV, Beach Zipball. Apabila anda menyerang menggunakan Attack Normal, Grakk akan melakukan serangan berpusing dan mendorong musuh berdekatan. Sekiranya anda berjaya mendorong Grakk ke dinding, musuh akan mendapat kerosakan tambahan dan meningkatkan peluang anda memenangi permainan.


Apabila pertempuran bermula, anda tidak bersendirian, kerana ada Zip yang akan mengganggu anda semasa perlawanan. Pastikan anda mempunyai pasangan yang boleh dipercayai untuk menguasai pertandingan.


Mod terbaru AOV, Beach Zipball, akan tersedia di Patch terbaru AOV yang akan datang pada bulan Mac 2021. Tunggu maklumat penuh hanya di Media Sosial @garenaaovid.

Previous Post Next Post

Contact Form