Kemas kini Genshin Impact 1.4 Akan Datang 17 Mac, Apa Yang Baru?

 


Genshin Impact akan mempunyai kemas kini 1.4 pada 17 Mac. Kemas kini ini akan membawa acara yang ditunggu-tunggu, permainan mini, senjata dan watak baru.

Kemas kini 1.4 akan dimeriahkan oleh acara Windblume Festival yang meraikan percintaan dan kasih sayang. Acara ini akan dapat diakses oleh semua pemain yang telah mencapai peringkat 20 petualangan dan menyelesaikan pencarian 'Song of the Dragon and Freedom'.


Dalam acara ini, pemain dapat meluangkan masa istimewa dengan Barbara, Noelle, Bennett dan Chongyun, seperti dikutip dari Kotaku, Isnin (8/3/2021). Dalam simulasi temu janji ini pemain harus membuat pilihan yang berbeza untuk mendapatkan akhir yang berbeza.



Acara ini juga menyajikan tiga permainan mini baru yang menguji kemahiran pemain, iaitu Bullseye Balloons, Flora Freefall, dan Ballads of Breeze. Permainan mini ini mempunyai empat tahap kesukaran dan boleh dimainkan dalam mod solo atau co-op.


Setelah menyelesaikan permainan mini ini, para pemain akan mendapat Tiket Festive Tour yang dapat ditukar dengan bahan meratakan dan dua alat eksklusif baru, Windblume Festival Commemorative Balloon dan Windsong Lyre.


Tidak biasa, Genshin Impact tidak memperkenalkan watak lima bintang baru dalam kemas kini ini. Dua sepanduk pertama yang dipaparkan akan membawa kembali Venti dan Childe.


Tetapi di sepanduk Childe, akan ada watak bintang empat baru, Rosaria, yang membawa senjata polearm dan memiliki kekuatan Cryo. Pemain Genshin Impact semestinya akrab dengan Rosaria kerana dia muncul dalam pencarian cerita Albedo baru-baru ini.


Akhirnya, dalam kemas kini 1.4 Genshin Impact akan meningkatkan kapasiti Condensed Resin yang dapat disimpan oleh pemain hingga lima. Pemain juga boleh menurunkan tahap dunia mereka, sama ada dalam mod solo atau co-op.


Jangan lupa bahawa Genshin Impact juga berkongsi tiga kod penebusan baru untuk bulan Mac yang mengandungi 300 ganjaran Primogems. Inilah kodnya, mangsa dituntut sebelum habis!


- PSNTC8FEQK4D yang mengandungi 100 Primogems dan 50,000 Mora


- ET7ADQFF8KJR yang mengandungi 100 Primogems dan 5 Hero's Wits


- KTNSCQWW922M yang mengandungi 100 Primogems dan 10 bijih peningkatan Mystic

Previous Post Next Post

Contact Form