Kod Penebusan Genshin Impact Terkini 19 Mac 2021 dari miHoYo

 


miHoYo berkongsi kod reedem percuma Genshin Impact. Tukar dengan segera untuk item Primegom dan percuma.

Berikut ini adalah kod penebusan Genshin Impact versi 1.4 yang baru sahaja dikongsi oleh miHoYo, GS6ACJ775KNV, dengan hadiah yang dapat diperoleh pemain dalam bentuk 60 Primogems dan 10,000 Mora.

Bagi pemain yang ingin menebus kod penebusan Impak Genshin di PC dan mudah alih, mereka boleh melayari laman genshin.mihoyo.com/en/gift. Tetapi pastikan anda log masuk dengan maklumat akaun yang betul.



Pastikan untuk memilih pelayan yang sesuai untuk kawasan permainan anda. Sekiranya anda memilih pelayan yang salah, pemain tidak akan dapat menghantar hadiah dari satu pelayan ke pelayan yang lain.


Selain itu, pemain juga dapat mengakses fungsi penebusan dalam permainan, dengan pergi ke menu pengaturan, kemudian menu akun dan memilih kode penebusan.


Bagi pemain yang ingin menebus kod Impak Genshin di PlayStation 4 dan PlayStation 5, mereka hanya dapat mengakses fungsi penebusan secara langsung dalam permainan. Langkahnya sama, pergi ke tetapan, kemudian akaun dan tebus kod.


Setelah menebus kod, pemain akan menerima barang yang ditukar melalui e-mel dalam permainan. Periksa pemberitahuan dalam permainan untuk melihat apakah anda menerimanya.


Sebagai catatan sampingan, perhatikan tempoh penebusan kod. Kod tidak dapat ditebus jika mereka telah melewati jangka masa atau setelah tamat tempoh. Setiap penebusan kod hanya boleh digunakan sekali.


Karakter yang sama tidak boleh menggunakan kod jenis yang sama lebih dari sekali. Setelah kod tersebut dituntut, kod tersebut tidak dapat dibatalkan. Sebagai peringatan, pastikan anda log masuk ke akaun yang betul sebelum menebus kod.


Sekiranya anda menghadapi masalah semasa proses pertukaran kod, hubungi Perkhidmatan Pelanggan. Sebelumnya miHoYo juga telah mengumumkan Winblume Festival yang bermula pada 19 Mac 2021 untuk memeriahkan kemas kini Genshin Impact 1.4.

Previous Post Next Post

Contact Form