Kod Penebusan Genshin Impact Terkini Mac 2021 dari miHoYo

 


miHoYo sekali lagi berkongsi kod penebusan percuma Genshin Impact. Dapatkan Primoogem dan Hero's Wit secara percuma.

Tiga kod penebusan Genshin Impact terbaru adalah:


TT7BVJNPL249

Kod penebusan terkini, TT7BVJNPL249, telah dikongsi di Twitter @GenshinImpact. Hadiah yang dapat diperoleh oleh pemain adalah 60 Primogems yang merupakan mata wang langka dan juga mutiara dari zaman kuno dalam permainan. Kod pertukaran adalah sah untuk Rank Adventure pada tahap 10 ke atas.

SBNBUK67M37Z

Sebelum ini mereka juga berkongsi kod penebusan percuma SBNBUK67M37Z dengan hadiah 30 Primogems dan 5 Adventure's Experience. Kod pertukaran adalah sah untuk Rank Adventure pada tahap 10 ke atas.

GS6ACJ775KNV

Tebus kod ini mempunyai hadiah 60 Primogems & 10,000 Mora. kod penebusan sah untuk Rank Adventure pada tahap 10 dan ke atas. Kod pertukaran adalah sah untuk Rank Adventure pada tahap 10 ke atas.

GENSHINGIFT

Selain itu, terdapat kod penebusan lama yang masih boleh ditukar dengan pemain baru, iaitu GENSHINGIFT dengan hadiah 3 Hero's Wit dan 50 Primogem.

Baca juga:

Beli Kesan Primogems Genshin Murah, Bersedia untuk akaun yang disekat

Kemudian ada beberapa kod penebusan yang tidak dapat ditukar oleh pemain kerana had masa kod telah habis.



153YUSAENH

CUKUPMBJSVD

PSNTC8FEQK4D

KTNSCQWW922M

ET7ADQFF8KJR

NBEM3MYAL2B

DU2MHJQL1ZT

JJSK8N23JZR

Bagi pemain yang ingin menuntut hadiah, mereka dapat memasuki permainan secara langsung, kemudian memilih menu tetapan, kemudian pilih menu akaun dan pilih pertukaran kod pertukaran. Anda juga boleh membuat tuntutan melalui laman web Genshin Impact rasmi di genshin.mihoyo.com/en/gift.


Bagi pemain yang ingin menebus kod Genshin Impact di PlayStation 4 dan PlayStation 5, mereka hanya boleh mengakses fungsi menebus secara langsung dalam permainan. Langkahnya sama, pergi ke tetapan, kemudian akaun dan tebus kod.


Harap maklum, kod penebusan hanya boleh digunakan untuk satu akaun. Jadi ia tidak boleh ditukar berkali-kali dengan akaun yang sama. Setelah kod tersebut dituntut, tidak dapat dibatalkan dan pastikan log masuk ke akaun yang betul sebelum menebus kod tersebut.


Sekiranya anda menghadapi masalah semasa proses pertukaran kod, hubungi Perkhidmatan Pelanggan. Sebelumnya miHoYo juga telah mengumumkan Winblume Festival yang bermula pada 19 Mac 2021 untuk memeriahkan kemas kini Genshin Impact 1.4.

Previous Post Next Post

Contact Form