Acara Utama Serangan Raksasa dalam Free Fire, Banyak Bonus Menarik


 Free Fire mengajak semua Survivors untuk turut serta dalam acara 'Giant Attack' yang akan berlangsung pada puncaknya pada 27 Mac 2021. Penyelamat akan diminta untuk turut serta dalam pertempuran untuk melindungi Bermuda daripada pasukan raksasa. Hanya dengan keberanian dan kemahiran menembak yang luar biasa, kemenangan dapat dicapai oleh Survivors.

Semua pemain boleh menantikan pelbagai kandungan menarik termasuk paparan khas, Acara Web Frontline Squad, dan misi Away From Keyboard (AFK), yang menawarkan banyak item permainan menarik.


Sebagai sebahagian daripada acara "The Giant's Siege", Survivors akan disambut dengan paparan permainan khas sebaik sahaja memasuki permainan. Segera ambil bahagian dalam pertempuran langsung dari lobi dengan mengakses Frontline Squad dan misi AFK.


Pemain juga mempunyai pelbagai hadiah menarik dari kedai pertukaran. Tuntut Baucar Inkubator 4x tambahan dengan log masuk pada 27 Mac.


Buang pasukan gergasi menyerang dengan menyertai misi Frontline Squad dan dapatkan item permainan yang luar biasa seperti Machete Skin: Netherworld Troop's Blade. Pemain perlu mengalahkan empat peringkat bos, masing-masing dengan tahap kekuatan yang semakin meningkat. Raksasa ini akan kelihatan sangat kuat pada mulanya, tetapi pemain dapat mengalahkan mereka dengan menyelesaikan misi harian dan mingguan dan mengumpulkan senjata dan kekuatan tambahan.


Sertailah misi AFK dalam pasukan dan kalahkan bos bersama-sama untuk mendapatkan item seperti M4A1 - Pink Laminate dan Superstar Loot Bo. Pemain boleh membuat maksimum 1 pasukan dan bergabung dengan 2 pasukan lain, dengan setiap pasukan dapat menampung hingga 4 pemain. Semakin besar pasukan, semakin banyak hadiah, jadi kumpulkan rakan anda!



Cukup dengan menyelesaikan pertandingan pada 27 Mac, pemain akan menerima spesimen Hijau (mod Battle Royale) dan Biru (mod Battle Royale dan Clash Squad), yang kemudian dapat ditukar dengan hadiah seperti Phantom Executioner Bundle. Dengan kostum ini, musuh tidak akan dapat melihat anda.

Previous Post Next Post

Contact Form