Watch Fit Elegant Edition, Jam Tangan pintar Anti-Monoton Club


 Huawei melihat trend jam pintar di pasaran hari ini yang nampaknya tidak ada apa-apa. Untuk tidak hanya menyokong aktiviti kesihatan penggunanya, Huawei merancang Watch Fit Elegant Edition dengan sentuhan yang bergaya.

Secara umum, jam tangan pintar berfungsi sebagai jam tangan, melihat pemberitahuan, mengukur degup jantung, dan menerima panggilan. Watch Fit Elegant Edition memaparkan estetika pendahulunya, seperti pilihan warna hitam tengah malam dan putih beku.


Varian warna kemudian digabungkan dengan reka bentuk bahan keluli tahan karat yang menurut Huawei mempunyai ketepatan yang lebih halus. Kemasan kaca yang digilap memberikan rasa mewah.


Huawei Watch Fit Elegant Edition tidak hanya untuk latihan, tetapi juga untuk kegiatan harian, seperti bekerja atau kegiatan normal lainnya


Watch Fit Elegant Edition mempunyai Pemantauan Sp02 berterusan sepanjang hari, di mana pengguna mengetahui maklumat mengenai tahap oksigen dalam darah yang biasanya memerlukan pemeriksaan makmal, jadi ini dapat dilakukan melalui peranti ini. Semasa memantau degupan jantung, anda dapat memanfaatkan TrueSeen 4.0.


Huawei melancarkan jam tangan anti-monoton kelab Watch Fit Elegant Edition yang bukan sahaja dapat memantau kesihatan pengguna, tetapi juga kelihatan bergaya. Huawei melancarkan jam tangan anti-monoton kelab Watch Fit Elegant Edition yang bukan sahaja dapat memantau kesihatan pengguna, tetapi juga melihat bergaya. Foto: Tangkapan Skrin

Menyokong keperluan pengguna dalam berolahraga, Watch Fit Elegant Edition memiliki lebih dari 96 mod sukan, dari berlari, berjalan kaki, berbasikal, hingga berenang. Terdapat juga 12 kursus untuk membakar lemak, bina badan, senaman aerobik, dan melegakan ketegangan bahu dan leher yang dikembangkan berdasarkan 44 set pergerakan senaman standard.


Untuk mendorong pengguna berolahraga secara teratur, Huawei telah menyertakan fitur yang disebut Smart Companion Animation. Edy mengungkapkan, ciri ini dapat menunjukkan animasi ketika pengguna berolahraga atau bersaing dengan orang lain.


Sebenarnya, jam tangan pintar terbaru Huawei membolehkan pengguna berehat dan mengesan kitaran haid bagi wanita dengan TruRelax.

Sebagai tambahan kepada ciri cuaca, Watch Fit Elegant Edition menampilkan waktu matahari terbit dan terbenam sepanjang hari. Terdapat juga lapan fasa bulan, termasuk bulan sabit dan bulan purnama yang dapat dipaparkan.


Watch Fit Elegant Edition mempunyai ketahanan hingga 10 hari dan menyokong pengecasan pantas. Ia boleh bertindak sebagai pembantu peribadi dengan memberikan peringatan tentang panggilan dan mesej masuk, rana kamera jarak jauh, dan kawalan main balik muzik.


Watch Fit Elegant Edition berharga IDR 1.699,000 dengan faedah seperti Huawei Band 4e percuma dan perkhidmatan dalam talian VIP One-to-one.

Watch Fit Elegant Edition, Jam Tangan pintar Anti-Monoton Club Watch Fit Elegant Edition, Jam Tangan pintar Anti-Monoton Club Reviewed by thecekodok on 5:08:00 AM Rating: 5
Powered by Blogger.